Eh,HaNa! sape mamat yang gaduh dengan kau kat UniGlo tadi.Ouwh..diorang perasan rupanya.Yela mana tak nya,Masa kitorang jerit tadi satu kedai tengok kot...
Oh dia tu la..Jiran aku tuh.Aku menjawab.Eh,haah la aku teringin nak tahu nama dia tapi aku tak berkesempatan nak tanya kau,apa nama dia?Sohye bertanya.
Jihoon..Park Jihoon.Dia agak sombong sikit.Tapi aku dah biase...Aku menjawab.
Kau suka dia ke?Nayoung bertanya.Aku menelan air liur sebelum menjawab.
Erm...adelah sikit tu.Tapi aku tak rasa yang dia suka aku.Hoho sedeyhh.Gugup jugak aku nak jawab soalan KBAT ni.Diorang hanya mengangguk dan membuat mulut berbentuk 'o'
~~~
Sampai je rumah,memang tak lah nak buat kerja lain.Balik terus baring atas katil.Penat sangat.Baru aku perasan hari ni aku tak buka hp pun.hoho lantaklah.
Lepas mandi dan menukar baju aku terus naik ke atas katil.Ahh....selesanya.....Lama-kelamaan mata aku pun tertutup dan aku pun tertidur dengan lenanya....
~~~
Aku tersedar dari tidurku.Aku melihat jam.8:30 a.m.Disebabkan aku malas nak tidur balik,aku pun terus bangun dan terfikir untuk pergi jogging.Aku rasa last aku pergi jogging pun tahun lepas.Pfftt....Patutlah kau dah makin gemuk HaNa.Aku pun terus bangun untuk pergi mencuci muka dan menggosok gigi.
Selepas aku bersiap,aku turun ke bawah mencari omma.Tak lupa untuk bawa hp and my earphone.Kelihatan omma sedang menyediakan sarapan
Aku peluk omma dari belakang dan melettakan daguku di atas bahu omma. Emm.....sedapnya bau nasi goreng kimchi ni,omma,kataku
Omma hanya tersenyum.Kamu ni awal bangun hari ni dah kenape?Mimpi hantu eh?Omma menyakat.
Ish!mana ade.omma ni...urm...HaNa nak pergi jogging kejap boleh?Aku meminta izin.
Ok ok...saje je omma gurau.urmm...pergi la tapi jangan pergi jauh jauh nanti hilang omma risau nanti.Omma berkata panjang.
Ok omma gumawo...kataku lalu terus beredar dari dapur tak lupa untuk mencium omma.
~~~
NUNUL BACK AGAIN.SORRY SEBAB NUNUL DAH LAMA TAK UPDATE.LAPTOP BUAT HAL.SO DON'T FORGET TO VOTE AND COMMENT.HA! NUNUL NAK PROMOTE CITER NUNUL....
SPECTACLE+JWW
YOU ARE READING
neighbour + pjh
Fanfictionmengisahkan seorang perempuan yang meminati jiran barunya.Tetapi jirannya terlampau membencinya kerana rimas dengan perbuatan perempuan itu terhadap lelaki itu