"Promiň, přespala jsem u Nory, bolelo jí břicho a chtěla, abych u ní zůstala. Zapomněla jsem ti napsat." "Ihned přijeď, jestli tu nebudeš do deset minut, budeš mít na měsíc zaracha!!" položila telefon.
"Promiň, asi jsem ti způsobil problémy." omluvil se Joe přede mnou. "Jo, způsobil." zvedla jsem se a šla do chodby. Nandala jsem si svoje tenisky a zavázala tkaničky. "Chceš, abych jel s tebou? Vezmu to na sebe." "Ne! To by se ještě zhoršilo. Au." zasykla jsem po tom, co mi pořád vibrovala hlava.
"Chceš na to nějaký prášek?" "To zvládnu." zabouchla jsem dveře. Utíkala jsem z domu a objevila se před krásným jednopatrovým domem, který vypadal docela stylově. Kde to vlastně jsem? koukla jsem po okolí a to nemyslíte vážně.. Tohle je ulice, kde bydlím!
Šla jsem pár zatáčkama a za pět minut jsem se dostala do svýho domu. Nemůžu uvěřit, že Joe bydlí tak blízko. Zaklepala jsem na dveře, který mi otevřela naštvaná máma. "Ihned se převleč!" vykřikla na mě a vyhnala do pokoje. Musela jsem si vzít oblečení, který tam bylo přehozený přes postel.
Oblečení bylo následující - černá sukně, k tomu černý legíny a bíly triko s dlouhými rukávy. Dokonce tam k tomu byli i černý boty s podpatky. Kam se to kruci jde, že se musím takhle obléct?! No, to musím zjistit. Ještě si musím nanést make-up. Ne na obličej, ale na zápěstí. Máma o tom neví, stejně tak táta..
"Tak vyrážíme!" vykřikla máma a já ihned přišla domů, kde byl dokonce i táta. To přišel dříve z práce, jenom kvůli tomuhle? "Kam to jedeme?" zeptala jsem se v našem autě. "Do velmi vlivní rodiny." arogantně se pousmála máma.
Ten týden utíká tak pomalu!! -_- Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Kráska a Ignorant
RomanceKate je docela dost namyšlená holka, která má skoro všechno. Krásu, peníze a chytrost. Je to královna školy, na kterou chodí a všichni kluci jí padají k nohám. Teda, až na jednoho. Jmenuje se Joe. Je to třeťák a nedávno tam přestoupil. A taky je to...