Část 33 - Ráno

1.2K 77 6
                                    


Vzbudila jsem se v náručí Joea. Vůbec nevím, jak k tomu došlo, ale jsem ráda, teď mu můžu dát ten dárek. Sáhla jsem si do skříňky vedle stolu a vytáhla ten stříbrný řetízek a připla mu ho opatrně na krk. Snad se mu bude líbit..

"Vstávejte!" skočila na nás Katty. "Ghh!" skočila Joeovi na břicho. "Au, Katty, takhle se lidi nebudí!" vykřikl na Katty, která se hned rozplakala. "Promiň." srkala.

"Dobré ráno, Katty, nebreč." utřela jsem jí slzy a ona mi skočila do náruče. "Bráška je na mě zlý." tulila se ke mě. "Jen je protivný po ránu." uchechtla jsem se. "Počkej, až se rozkouká." pohladila jsem jí po hlavě a ona si utřela slzy. "Kolik vlastně je?" promnul si Joe oči.

"Kouknu se." koukla jsem se na mobil, kde už bylo deset hodin. "Joe, musíme vstávat, za chvíli přijde Sam a Nora." odhrnula jsem peřinu a udělala si drdol. "Ano, ano, jsem hned venku." zachumlal se zase Joe do peřin. Achjo, když přijde na postel, je strašně protivný a líný.. Zajímá mě, jak vstává do školy.

"Co to je?" konečně si všiml přívěšku. "Dárek ode mně." uchechtla jsem se a mířila do kuchyně, kde jsem se koukala do všemožných skříň, kde co je. "Tak prostě udělám nějaký mysli." povzdechla jsem si a zalila tři misky s mysli mlékem. 

"Co to děláš?" stoupla si na špičky Katty, aby mohla vidět. "Mysli s mlékem, máš to ráda?" vysadila jsem ji na linku, což byl pro mě těžký úkol, s mojí slabou silou. "Uhm." přikývla nadšeně. "To jsem ráda." dala jsem ty tři misky na stůl a pomohla Katty seskočit dolů.

"Joe, vstávej!" vykřikla jsem na Joea, který už KONEČNĚ vyšel s pokoje v tílku a kraťasech. "Sedli jsme si všichni ke stolu a najedli se. "Katty, líbí se ti ve škole?" začala jsem konverzaci. "Uhm, docela jo." přikývla s úsměvem.

Jenom 7 minut! :D Dobře, omlouvám se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jenom 7 minut! :D Dobře, omlouvám se. A budu se muset omluvit ještě jednou, protože zítra brzo ráno odjíždím a vracím se v neděli, ale to by díl měl vyjít. Tak se omlouvám, že nevyjdou dva díly po sobě :/ Zatím Bye, Bye

Kráska a IgnorantKde žijí příběhy. Začni objevovat