Část 35 - Podezřívání

1.1K 74 7
                                    

"Proč js-" "Kate." přerušil mě s vážným tonem. "Co?" začala jsem to brát vážně. "Já si myslím.... že Sam má spíše rád tebe, než Noru." řekl smutně. "Cože? Co tím myslíš?" vyjekla jsem. "Celou dobu, co tu byl, tě sledoval, a ani se nepokoušel nějak mluvit s Norou, když jsme se představovali, slyšel jsem ten hrozný ton, se kterým mě přivítal." Co?

"Nevšimla jsi si, co?" "Ne." zakroutila jsem hlavou. "Možná jsi si to spl-" "Nemyslím si." přerušil mě. "I na karaoke se na tebe celou dobu zaměřoval." "Ale.. Nora ho tak miluje." skousla jsem si ret. "Ale on jí asi ne. Nejspíše využije Noru, aby se mohl dostat k tobě. Už teď ho nesnáším." naštval se Joe. 

"Co se děje?" přišla za mnou Katty. "Co by se mělo dít?" usmála jsem se. "Jsi strašně smutná." zesmutněla Katty taky. "Uhm, jsem." pořád jsem se usmívala. "Tak proč se usmíváš?" "Protože musím být silná." vstala jsem.

"Co se chystáš udělat?" zeptal se mě Joe. "Ještě nevím, ale nějak dosvědčit, že Sam se o Noru nezajímá. Než ji ublíží..." přivřela jsem oči a šla do našeho pokoje. "Tak jdeme." měla jsem na sobě kabelku.

"Mám jít s tebou?" zeptal se mě Joe. "To je dobrý. Nora je moje kamarádka od dětství, tak jí to musím dokázat já." zabouchla jsem za sebou dveře. Běžela jsem k Nory baráku a akorát viděla, jak se se Samem loučí. Počkala jsem si, až odejde a poté doběhla k Noře. "N-noro, fu, musím ti, fu , něco říct, fuu." dýchala jsem zběsile.

"Copak? Pojď dál, rodiče jsou v práci." pozvala mě zase do domu ona. Šla jsem k ní do pokoje a sedla si k ní. "Noro, já, musím ti něco říct.." zavřela jsem za námi dveře a sedla si k Noře na postel. "Stalo se něco mezi tebou a Joem?"  "Ne, to ne." zakroutila jsem hlavou a zesmutněla.

Tak a je tu konečně něco vážnějšího :D  Zatím Bye, Bye

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak a je tu konečně něco vážnějšího :D  Zatím Bye, Bye

Kráska a IgnorantKde žijí příběhy. Začni objevovat