Vyšla jsem z koupelny a vzala si na sebe kraťasy a tílko. Moje pyžamo. Vyšla jsem a ještě jsem měla ručník kolem krku. "Joe, můžeš do koupelny." "Sh!"zasykl na mě a potom ukázal na Katty, která spala na něm.
"Promiň." pošeptala jsem. "V pohodě, za chvíli ji dám do postele." pošeptal zpátky. "Uhm." přikývla jsem a šla směrem do pokoje. Najednou se ale rozsvítily světla dole, u mých nohou. "A!" zalekla jsem se, až jsem vyskočila.
"To mě vystrašilo." zasykla jsem. Ale opravdu, mají tu světla, který se rozsvítí díky pohybu? Jsem zvědavá, co objevím příště. Uchechtla jsem se. Skočila jsem na postel a zachumlala se do peřiny. Vzala jsem mobil z nočního stolku a psala Noře.
"Ahoj Noro, tak jsem už nastěhovaná :)" "To je super Kate! Jsem za tebe ráda :3" "Sejdeme se zítra?" "Určitě! Nemůžeme se u tebe se Samem zastavit? Nechce se mi nikam chodit :O" "Okay, pošlu ti, kde Joe bydlí, je to kousek od mého domu." "Dobře, tak si užij první noc v novém bytě a dobrou :*" "Dobrou, Noro :*" dopsali jsme si a akorát přišel Joe.
"Už je v posteli?" "Uhm." přikývl a lehl si ke mě. "Zítra přijde Nora se Samem, nevadí?" "Vůbec." zamumlal do polštáře. "Tak, jdeme spát?" zaklapla jsem mobil. "Koupat se nebudeš?" dodala jsem. "Dneska se mi nechce." otočil se ke mě. "Běž se vykoupat, jsi celý zpocený a teď jsi ve svý posteli." naštvala jsem se.
"Už jdu, chováš se jako moje manželka." zasmál se a odešel do koupelny. Manželka, co? No, to by možná nebylo tak špatný...
Po deseti minutách Joe přišel a já pořád nemohla usnout. "Spíš?" lehl si ke mě. "Ne." zakroutila jsem hlavou. "Nemůžu usnout." Popravdě nevím, jak se zhasíná ta lampička a se světlem neusnu. "Jestli chceš, můžu ti udělat kakao." "Ne, to je dobrý, za chvíli usnu." chtěla jsem ještě zachránit ten fakt, že nevím, jak se zhasíná lampička.
"Tak, jak chceš, zhasnu lampičku." tleskl a lampička se sama zhasla. Ona je na tlesknutí? Cože? Otočila jsem se na Joea, který zázrakem už spal.
Já vím, trochu později, omlouvám se, ale byla jsem venku :/ Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Kráska a Ignorant
RomanceKate je docela dost namyšlená holka, která má skoro všechno. Krásu, peníze a chytrost. Je to královna školy, na kterou chodí a všichni kluci jí padají k nohám. Teda, až na jednoho. Jmenuje se Joe. Je to třeťák a nedávno tam přestoupil. A taky je to...