kezdetek

311 2 0
                                    

Szia halandó még mielött bele kezdenénk az ágy gimnasztikába elszeretném mondani hogy a démon akit megídéztél már nemszűz.
De tényleg láttam ám amikor megidézted azazelt.
Ja és még elakarom mondani hogy nagyon jó izlésed van a pasik terén amúgy te is pasi vagy. 😂
De ne aggódj én szeretem a yaoit...

Ahogy azazel is képzeld nagyon jókat szoktunk szórakozni esténként.
Főleg mikor sátán nagyur is ott van. 😉

Játszottál már hármas szexet? Nem?
Hát én már igen és képzeld nagyon jó érzés. Főleg mikor az egyik leszop a másik meg közben megbasz.
Közelebb hajól a fíú füléhez és bele suttogja: de ma este nagyon megbaszunk.

Aztán eljött a várva várt este.

És a fíú szüle8 elmentek a nagypapájához egy hétre őt pedig otthon hagyták. Zack szobája kulcsra vólt zárva.
(Zack= halando)  bent pedig zack a bukott angyal és a démon eggyütt vóltak. Már mindhármuk pucér vólt és vággyal teli szemekkel néztek egymásra.
Majd ezután lefeküdtek az ágyra zack hátra feküdt a két fíú pedig puszílgatta . Először csak a nyakát aztán egyre lejjebb. Lucifer már a hasánál járt míg azazel a nyakát csokólgatta.
ezután lucifer már nagyon lent csokólgatta és nyalogatta míg végül a lábai között kötött ki.
Először csak makkját nyalogatta majd az egész hosszát bekapta és nyelvével kezdte körkörös mozdulatokkal kényesztetni. Aztán zack elkezdte szájbabaszni és végül a szájába élvezett.

A Perverz Bukott AngyalWhere stories live. Discover now