Zack pov
azazel ma végre hazajött már alig várom az estét hogy végezzek ezzel a hülye iskolával és mehessek a szobámba és csináljunk valami jót a fíúkkal.
Mikor vége vólt az összes órámnak végre elmehettem. És már izgatottan sétáltam a szobám felé.
Majd mikor oda értem lenyomtam a kilincset kinyitottam az ajtót és a fíúkat találtam az ágyon ülve és mindketten egyszerre köszöntek nekem. Szia zacki. Sziasztok mosolyogtam majd letettem a táskám a főldre és odamentem hozzájuk.Megöleltem mindkettőt és eleinte csak beszélgetni kezdtünk arrol hogy azazel hogy bírta ki nélkülünk. Lucifer folytonos perverzsége nélkül és az én bolond fantáziám nélkül.
Hát sehogy amúgy már nagyon hiányoztatok nekem fíúk. Mondta azazel nekünk te is nekünk fogtuk meg luciferrel azazel kezét.
Na de mostmár ketdjük el létszi. 😥
Mondta lucifer mi pedig egymásra néztünk azazellel.
Ahh most komolyan rontsd el a kurva pillanatott éppen próbálunk azazellel egy kicsit romantikázni erre te meg itt kanoskodsz. Nevettem 😂
Hát jó de én már nembírom sokáig mondta lucifer.
Na jól van mivel ennyire szeretünk dugunk veled most oké. Mondta azazel.
Jó benne vagyok. Nézett lelkesen lucifer azazelre na de akkor kapkodjátok magatokat és vetkőzzetek mert nemérek rá egész nap. Állt fel lucifer az ágyrol.
Mi pedig vetkőzni kezdtünk.
Én először pólómat majd nadrágomat és végül alsógatyámat mettem le a cipőmet pedig már akkor levettem mikor megjöttem.
És azazel is ugyanúgy tett.
Majd lefeküdtünk az ágyra ekkor már lucifer is készán vólt és én és lucifer feldérdeltünk az ágyra azazel pedig feküdt. De mivel láta hofy mi térdelünk ő is felakart ülni de lucifer vissza lökte.nem nem most te vagy az áldozat mosolygott. És csókólgatni kezdte a fíút és szólt nekem hogy csináljam.
Én pedig már tudtam mire gondol. Nyalogatni kezdtem azazel nemiszervét ezután pedig a szába vettem szopni kezdtem. Majd már lucifer is csatlakozott hozzám ő pedig úgy már szinte mindenét nyalogatni kezdte ami a lába között van.
Ahhh ahh de miérth csakh engem?
Kérdezte azazel.
Azért mert hiányoztál nekünk válaszólt én pedig csak bólogattam.
És mikor azazel mindkettőnk szájába élvezett lucifer megujjazott minket igen mindkettőnket és utána megdugott ami nagyon jó érzés vólt. Mint szokásosan sosem vólt durva velünk mindíg gyengéd vólt.
Már csak addig amíg megszokjuk de akkor sem vólt az az erőszakos ha nem szopsz le akkor megőllek vagy valami.
Ő mindíg kedves vólt velünk és a legjobb az egészben hogy nemcsak a szexért vólt velünk na jó azért is de mindketten tudjuk hogy tiszta szívéböl szeret minket és mi is őt. 😊💗💗💗💗💗💜💜💜💖💖💟💟💞💞💕💕💕💕 és ha most ezt olvasod szerelmem tudd hogy én és azazel téged szeretünk a világon a legjobban. 😊😊😙😙😘😘😍😍💖💖💖💖✌✌
YOU ARE READING
A Perverz Bukott Angyal
RomanceSzia halandó a nevem lucifer és gondolom a címböl ítélve már sokmindent megtudtál igazam van? Na igen lehet hogy egy kicsit talán perverz vagyok de ez csak az én drága sátán nagyuram érdeme. Ja és elne felejtsd tudok ám a gondolataidban olvasni és...