ne félj

161 1 0
                                    

Írói megjegyzés:

A fíúk már egymás mellett feküdtek az ágyban. Azazel-nek elkellett mennie elintézni pár dólgot de mint szokás szerint nem ment el hátrahagyni a két szerelmének valamit.
Csak pár jó kis módszert a felizgatásrol mondott el lucifer-nek de úgy hogy zack ne hallja mert azt akarta hogy meglepetés legyen. Na de térjünk is vissza a sztoryhoz.

Lucifer zack mellett feküdt és látta hogy zack a telefonján valamit nagyon néz.
Oda bújt hozzá és látta hogy zack egy jó kis pornót néz és kissé meglepődött.
Mi az te nem szoktál pornót nézni ? Kérdezte zack egy pillanatra elnézve a géptől. De szoktam de nemijen durvát. 😅 nevetett lucifer
Na ne csak azt ne mondd hogy te neked ez durva hidd csak el amit te szoktál csinálni velem esténként az sokkal de sokkal durvább.
Mosolygott zack.
Ez nem is igaz mondta lucifer a durcit játszva

Amúgy nézhetem én is ? Kérdezte zack-töl persze válaszólt de ekkor zack már megérintette végre nedves nemiszervét a nadrágjába nyúlva.
De nemsokára észre vette lucifer egyre dudorodó gatyáját és mégjobban beindúlt. Ezután már lerángatta magárol és luciferröl is a nadrágot meg az alsó gatyát is. Majd a markába vette lucifer férfiasságát és az övéjét is és elkezdte simogatni dörzsölni és huzkodni a nemiszervüket és mikor eljött az idő egyszerre élveztek el.
De ennyi nem vólt elég nekik.
Hé lucifer nehkehm mégh több kell.
Lihegte zack a fogai közül.

Oké na gyere feküdj rám azazel úgyis mutatott pár jó dólgot amit veled szeretnék ki próbálni.
Mosolygott kajánúl lucifer.
És zack egy szóra megtette ezt. Levette mindkettőjük pólóját és heves csókolózásba keveredett luciferrel.
Aztán lucifer egy ujját a fenekébe nyomta és mozgatni kezdte.
Majd mégeggyet és mégeggyet.
Amit zack nagyon élvezett de nemtarthatott sokáig ez az élvezet mert lucifer szinte azonnal kihúzta az ujjait ezzel mégjobban kínozva zackot
Aztán belényomta férfiasságát. Zack felsikított a hirtelen érzéstöl és már annyira akarta hogy képes lett vólna ott helyben elélvezni.
Lucifer hagyta hogy megszokja kis idő múlva pedig már őrületes tempóban nyomatták.
Mindkettőjük nagyon élvezték de azazel mégis hiányzott nekik. Sokáig csinálták és ujbol eggyütt élveztek el.
Kb egy óra telhetett már el a csodálatos szeretkezésük óta és még mindíg pucéran feküdnek az ágyon de mostmár nyakig betakarózva egymás arcát pásztázva.
És igaz hogy nagyon szerették egymást és még csak egy napja hogy azazel elment de már nagyon hiányzott nekik. Ezért zack elövette a telefonját és teljesen luciferhez bújva nézték a közös képeiket amin mind hárman rajta vannak.

The end 😊

A Perverz Bukott AngyalWhere stories live. Discover now