kezdetek

72 0 0
                                    

Zack pov :

na szóval a mai történetet azzal kezdem hogy, elmesélem a kezdteteket amikor megismertem a fíúkat. Tehát már úgy éjfél lehetett de én még mindíg ébren vóltam csak űltem az ágyon és néztem magamelé.
Aztán egyszercsak a tükröt kezdtem bámúlni és hirtelen megjelent elöttem két alak.
Nagyon megijedtem és hátraestem az ágyon de az egyik alak közeledik felém elkezdtem hátrálni és az egyik borzasztóan gyönyörű fíú megsimogatta az arcom és azt mondta hogy ne féljek.  én pedig valami melegséget éreztwm mikor megláttam a másik fíú is.
Ti meg kik vagytok és hogy kerűltök ide  Kérzedtem.  nem kell félned tőlünk mi este szoktunk megjelenni én egy démon vagyok mutatott magáta a másik fíú. Ő pedig lucifer mosolygott az elöttem térdelő szőkésbarna hajú fíúra én pedig habozás nélkül elhittem minden szavukat mert igazuk vólt. : )

Ezután elkezdtük jobban megismerni egymást hozzám kőltöztek vagyis a szobámba :D majd testi és egyben lelki legjobb barátok vóltunk de ez az érzés kis idők múlva mindhármunkban erősödni kezdett.
Majd jöttek a játszadozások eleinte még csak simogattuk egymást pólón és anélkül. én pedig egyre jobban érdeklődtem a sexualitás iránt. Már nagyon elkezdett érdekelni az a dolog hogy mijen érzés lehet ha egy farok van a fenekemben És ezt nekik is elmondtam ők pedig felhozták hogy mitszólnék ha ők ketten elvennék a szüzességemet na azért erre még nemvóltam felkészűlve de azért belementem.
Kettőkor értem vissza a sulibol ők már engem vártak. lefeküdtem és kigombóltam a sliccemet ők mindketten felém térdeltek és levetkőztettek majd ő maguk is levetkőztek.
Lucifer elkezdett lefelé haladni a kezével és mikor leért elkezdte huzkodni a férfiasságomat majd bekapta azazel (idő közben kiderült a démon neve) kb egy 10 perc szopás és nyalás után lucifer megkérdezte hogy kinek szeretném adni a szüzességemet. Én pedig megszelleműlt arcal annyit feleltem hogy mindkettőtöknek ekkor  lucifer azazelre nézett és azt mondta hogyha ezt szeretnéd? Majd megcsókólt és benyálazta az két ujját és a fenekembe dugta. Halk nyögés hagyta el a számat a hirtelen érzéstöl és mikor már úgy érezte hogy elég tág vagyok mindketten betették én próbáltam visszafolytani a sikolyomat több kevés sikerrel.
Egy lökés és mégegy majd mégegy és mostmár mindketten gyorsabb tempóval csinálták. Hirtelen a fájdalom kezdett múlni és próbáltam ellazítani magam. Hirtelen éreztem hogy valami szakad és egy ujjabb nyögés és szintúgy a fíúk is gondolom ez vólt a szűzhártyám. Már nagyon gyors vólt a tempó és már én is élveztem.
Majd éreztem hogy mindjárt jön szóltam is nekik és apró remegések között elélveztem kicsivel utánna pedig ők is. és közösen aludtunk.

Szóval ennyi lenne az én történetem sziasztok. : )

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 24, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Perverz Bukott AngyalWhere stories live. Discover now