(Zack pov )
Ahh ez az gyerünkh gyorsabban ahhh
Mint szokás szerint feküdtem az ágyban kikötözve. Imádom mikor kikötöz mert akkor tudok a legjobban beindúlni. És a kezeim nélkúli tehetetlenségtöl mégjobban beindulok.
Tehát feküdtem ő pedig csak puszílgatott. de azt mondta hogy talált ki nekem egy jó dólgot.
Én mondtam hogy oké.
Ő pedig megpuszílt
(És mindannyiunk tudja hogy hol)
Leszállt rólam majd pár másodperc múlva vissza jött és azt kérte hogy csukjam be a szemem. Én így is tettem amennyire tudtam elfordítottam a fejem és becsuktam a szemem.Ekkor éreztem valami nagyon jót az alsó gyatyámban. Ő pedig azt mondta hogy hamarosan itt lesz és kiment majd becsukta az ajtót kulcsra. Nem mintha kitudtam vólna menni de mind egy.
Amúgy a vibrátoros szex nagyon jó vólt. Főleg hogy teljesen egyedül vóltam és azt csinálhattam vólna ha nemlennék megkötözve amit akarnék.
És akkor hátulra is betehetném az pedig bele se merek gondólni hogy mijen jó érzés lenne.
De majd ha megjön azazel is akkor majd kipróbálom velük addig meg nyugiba maradok. 😂
Még ezen gondólkoztam és közben fojamatosan jött az orgazmusom és kb már ötötszörre élveztem el megjött lucifer is.
Már alig vártam hogy ide jöjjön és megdugjon.
Nézd csak de türelmetlen itt valaki. Nevetett.
Mi ezt meg honnan veszed ? Kérdeztem
Onnan édes hogy látom az arcodrol.
Na jó igazábol nem csak olvasok a gondolataidban Mosolygott rám.
Na jó most az egyszer nem baj csak gyere ide és csináld már.Ő felém indúlt majd az ágyra tédelt és lehúzta az alsó nadrágomat. És azt a rezegős izét meg az ágy melletti üveg asztalra tette.
És nemvárt egy pillanatot sem azonnal belémnyomta férfiasságát (ekkor már rajta sem vólt nadrág)
Majd elkezdte mozgatni először csak lassan hogy hozzá szokjak majd egyre gyorsabban.
Én pedig diktáltam a tempót.
Ahh ez az gyerünk gyorsabban ahhh
még egy picit gyorsabban ahhh
Oké így mostmár tényleg nagyon jó
És ekkor már éreztem hogy mindjárt elmegyek.
Majd szóltam is neki.
Lucifer én mindjárt elmegyek.
Oké semmi baj én is de csinálhatom beléd?
Persze mosolyogtam majd elélveztünk mindketten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Perverz Bukott Angyal
RomantizmSzia halandó a nevem lucifer és gondolom a címböl ítélve már sokmindent megtudtál igazam van? Na igen lehet hogy egy kicsit talán perverz vagyok de ez csak az én drága sátán nagyuram érdeme. Ja és elne felejtsd tudok ám a gondolataidban olvasni és...