Taki początek

98 15 16
                                    

Hejo
Nie wiem czy wiesz, ale Twoje życie ma sens i jest ważne. Jest Ktoś komu zależy na Tobie. Ten Ktoś tak Cię kocha, że jesteś dla Niego ważniejszy niż Jego własne życie. Nic więc dziwnego, że postanowił oddać swoje życie abyś Ty miał życie w dodatku wieczne. Dla Niego (nawet jeżeli Go nie kochasz, nie znasz, nie wierzysz) jesteś najważniejszy.

Iz 43,4
Ponieważ drogi jesteś w moich oczach, nabrałeś wartości i Ja cię miłuję, przeto daję ludzi za ciebie i narody za twoje życie.

On jest miłością. Z każdym człowiekiem łączy Go miłość, nieskończenie wielka i każda ma swój własny charakter. Tak bardzo Cię kocha, że gdyby miałby zginąć wiedząc, że tylko Ty uwierzysz- zrobiłby to nieskończenie wiele razy.

Iz 49,15
Czyż może niewiasta zapomnieć o swym niemowlęciu, ta, która kocha syna swego łona? A nawet gdyby ona zapomniała, Ja nie zapomnę o tobie.

Większość ludzi nie zna Boga. Dlatego mają szansę Go poznać. On nigdy Cię nie odrzuci. On pragnie byś miał z Nim relację. Na Nim nie da się zawieść (wiem co mówię:-)). Jeżeli Go jeszcze nie poznałeś to masz szansę. To twój wybór...tak jak każdego człowieka (ja Go wybrałam i polecam).

Co dla mnie zrobił?
Jest moim najlepszym Przyjacielem. Jest dla mnie Ojcem, Zbawcą, Nauczyciem, Mistrzem, Pasterzem, Lekarzem, Pracodawcą, Miłością, Królem, Synem Bożym w zasadzie to On jest dla mnie wszystkim ważnym. Oddał mi swoje życie i dał mi pewność że będę zbawiona. Gdy się zgubię albo kompletnie zawalę (nawet we wszystkim) w Nim mam wybaczenie. Codziennie poznaję Go na nowo i wciąż mnie zadziwia (pozytywnie ;-)). Wybrał mnie przed założeniem świata. Pomaga mi w problemach. I chociaż czasem zostawiam Go albo odwracam się od Niego to On nigdy mnie nie zostawił i nie odwrócił się ode mnie. Widzę też jak zmienił moje życie. Wcześniej byłam takim nerwem (XDDD), i takim bojączkiem. Widzę zmianę jaką zrobił we mnie. Jestem szczęśliwa z tego, że mogę być Jego narzędziem, naczyniem.

Ty też tak możesz. On jest żywy. A imię Jego - Jezus. Pogadaj z Nim już dzisiaj. On chce z Tobą rozmawiać. Otwórz Biblię i zacznij Go poznawać. Bo czemu nie???
Jezus akceptuje Cię takiego jakim jesteś.
On przyszedł powołać grzeszników i pragnie uczynić ich świętymi.

PrawdziwieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz