Jezus zwyciężył śmierć.
Co jest niezwykłego w Jego zmartwychwstaniu?
Powstając z martwych pokonał śmierć i diabła, dał uwolnienie. Udowodnił swoją miłość. Tylko Jezus jest godzien chwały. Zrobił coś czego nikt inny nie może powtórzyć - oddał siebie za świat. Za każdego. Nie ważne co robisz, kim jesteś, czego pragniesz - On oddał swoje życie abyś ty mógł mieć prawdziwe życie.Mt 28, 5-6 - Anioł zaś przemówił do niewiast: Wy się nie bójcie! Gdyż wiem, że szukacie Jezusa Ukrzyżowanego. Nie ma Go tu, bo zmartwychwstał, jak powiedział. Chodźcie, zobaczcie miejsce, gdzie leżał.
On jest żywy. Ta historia jest aktualna do życia i do sytuacji w jakiej się znajdujesz.
Jezus pokazał, że może wszystko. To Syn Boży, Pan panów i Król królów, Bóg jedyny.
Co Jego śmierć i powstanie z martwych oznacza dla Ciebie?
Gdy Mu zaufasz i uznasz, że On jest Twoim Panem, Zbawcą wtedy nie zaznasz śmierci. Na wieki będziesz przebywać w Jego chwale. Nie będziesz w niewoli spowodowanej grzechami.
Grzech to oddalenie się od Boga. Następstwem po nim jest śmierć. Dlaczego? Bóg daje życie, gdy się od Niego oddalisz to kto da ci życie?1 Kor 15, 14 - A jeśli Chrystus nie zmartwychwstał, daremne jest nasze nauczanie, próżna jest także wasza wiara.
1 Kor 15, 20-21 - Tymczasem jednak Chrystus zmartwychwstał jako pierwszy spośród tych, co pomarli. Ponieważ bowiem przez człowieka [przyszła] śmierć, przez człowieka też [dokona się] zmartwychwstanie.Ktoś musi zapłacić za Twoje błędy. Ktoś za to musiał umrzeć. Jezus oddał za Ciebie życie po to byś życie miał.
Bóg, jedyny któremu należy się chwała, uniżył się dla człowieka.
Dzięki zmartwychwstaniu Jezusa masz dostęp do Żywego Boga.
W tamtych czasach do Niego dostęp mieli arcykapłani itp i to bardzo bardzo rzadko.Jest zwycięstwo! Prawdziwe zwycięstwo! Ty też możesz zwyciężyć i mieć z Nim relacje.
Czy jest królem?
Uzdrawiał, nauczał, dawał ludziom miłość, czynił cuda, był kuszony we wszystkich możliwościach, nie miał grzechu, pokazywał wolę Bożą i pokazał kim jest Bóg. Nosił koronę z cierni i purpurowy płaszcz, został ukrzyżowany, po trzech dniach zmartwychwstał i uwolnił tych, którzy są w niewoli. Dał życie nieżywym, dał wodę pragnącym, otworzył drogę do Boga i do relacji z Nim.
Tak, On był i jest królem. Nadal ożywia, uzdrawia, uczy, daje, kocha.J 11, 25-26 - Rzekł do niej Jezus: Ja jestem zmartwychwstaniem i życiem. Kto we Mnie wierzy, choćby i umarł, żyć będzie. Każdy, kto żyje i wierzy we Mnie, nie umrze na wieki. Wierzysz w to?
Jezus jest Bogiem i zawsze Nim był. Z własnej woli zapłacił za twój i mój grzech. Zrobił to dla Ciebie, bo chciał abyś miał szansę żyć prawdziwie. On jedyny może dać Ci wolność. Bóg jest radością i miłością. On zwyciężył raz na zawsze.
Jezus zwyciężył. Jemu jedynemu należy się chwała!!!
Ap 1, 17-18 - Kiedym Go ujrzał,do stóp Jego upadłem jak martwy ,a On położył na mnie prawą rękę, mówiąc: Przestań się lękać! Jam jest Pierwszy i Ostatni i żyjący. Byłem umarły, a oto jestem żyjący na wieki wiekówi mam klucze śmierci i Otchłani.
CZYTASZ
Prawdziwie
SpiritualKsiążka o życiu jakie jest w Jezusie.Zawsze aktualna miłość i akceptacja większa niż myślisz. Nie jesteś pomyłką, jesteś bardzo ważny. Odkupiono Cię za wielką cenę...