Jezus ma dla Ciebie lepszy plan niż twoje aktualne zmartwienia. U Niego bardzo łatwo jest znaleźć pomoc w trudnościach. Biegnij po nowe życie, świeże i prawdziwe. Życie można mieć tylko w Jezusie, On jest tym który bardzo hojnie obdarza żywą wodą. Kto ją pije pragnąć nie będzie. Nie jest jeszcze za późno dla Ciebie.
Ps 46,2
Bóg jest dla nas ucieczką i mocą: łatwo znaleźć u Niego pomoc w trudnościach.Masz szansę żyć. Jezus ma dla Ciebie przygotowany plan...od Ciebie tylko zależy czy zostanie zrealizowany. Porozmawiaj z Bogiem. Otwórz swoje serce, wpuść Go. Oddaj Mu swoje życie. Uczyń Go swoim Panem. On nie potrzebuje jakiś złotych naczyń, ale zwykłych, które będą Mu posłuszne (nie potrzebuje jakiś super wpływowych znanych ludzi, ale zwykłych, którzy Go chcą i będą Go słuchać).
Biegnij do Jezusa.
Ef 3,12
W Nim mamy śmiały przystęp [do Ojca] z ufnością dzięki wierze w Niego.Nie zasłużyliśmy na przebaczenie. To my sami siebie skrzywdziliśmy i oddaliliśmy się od Boga. To my Go ukrzyżowaliśmy. Nasze grzechy zaczęły nami rządzić, a my staliśmy się ich niewolnikami.
Lecz Jezus ze swojej woli przyszedł na świat, nie po to by nas potępić, ale uratować. Oddał siebie samego swojemu stworzeniu na ofiarę za nasze własne grzechy. Nie musiał tego robić...miał wybór. On wybrał Ciebie, mnie, wszystkich ludzi. Jesteśmy winni, ale w Nim mamy odpuszczenie grzechów. Możemy być czyści i święci. On daje nam swojego Ducha Świętego, który nas uświęca i nam pomaga. Możemy należeć do Niego a On do nas.Ps 34, 3
Spójrzcie na Niego, promieniejcie radością,
a oblicza wasze nie zaznają wstydu.Pomyśl o tym...
To nie przypadek, że to czytasz. Nie musisz się już bać śmierci, bo Jezus ją pokonał. Nie musisz się już smucić, bo On daje radość.Jezus jest godzien chwały. Jest święty, dobry. Jest królem. Jest Bogiem! Jest prawdziwy i realistyczny! On jest, był i będzie na wieki wieków. Amen.
Co to znaczy "przyjąć Jezusa do swojego serca"? To znaczy: oddać się całkowicie Bogu. Skończyć ze swoim grzechem. Uczynić Jezusa jedynym Panem w swoim życiu. Naśladować Go, czyli słuchać i wypełniać Jego Słowa. A On ześle swojego Świętego Ducha, aby był naszym Obrońcą, Doradcą, Pocieszycielem, Przyjacielem.
Jl 3,1-2
I wyleję potem Ducha mego na wszelkie ciało,
a synowie wasi i córki wasze prorokować będą,
starcy wasi będą śnili,
a młodzieńcy wasi będą mieli widzenia. Nawet na niewolników i niewolnice wyleję Ducha mego w owych dniach.Skończ ze swoim grzechem. Grzech to wszystko co oddziela Cię od Boga, wszystko co nie jest święte. Każdy ma jakiś grzech (nawet całą mase ;-)). Doświadczyłam w moim życiu przebaczenia, więc potwierdzam, że to, co Biblia o tym mówi, jest prawdą.
Ga 2,20
Teraz zaś już nie ja żyję, lecz żyje we mnie Chrystus. Choć nadal prowadzę życie w ciele, jednak obecne życie moje jest życiem wiary w Syna Bożego, który umiłował mnie i samego siebie wydał za mnie.
CZYTASZ
Prawdziwie
SpiritualKsiążka o życiu jakie jest w Jezusie.Zawsze aktualna miłość i akceptacja większa niż myślisz. Nie jesteś pomyłką, jesteś bardzo ważny. Odkupiono Cię za wielką cenę...