Żywy Jezus

18 8 4
                                    

Nic nie jest w stanie zastąpić mi żywego Jezusa Chrystusa. Wiele rzeczy próbuje, ale żadna nie równa się i nie będzie się równać z Bogiem.

On jest żywy. On daje mi wszystko czego potrzebuję, On jest wszystkim czego pragnie me serce. Mój Pan daje taką świeżość, czystość, radość i prawdę. On jest celem mego życia, żyję tylko dla Niego.

Ps 63,2-5
Boże, Ty Boże mój, Ciebie szukam;
Ciebie pragnie moja dusza,
za Tobą tęskni moje ciało,
jak ziemia zeschła, spragniona, bez wody. W świątyni tak się wpatruję w Ciebie,
bym ujrzał Twoją potęgę i chwałę. Skoro łaska Twoja lepsza jest od życia,
moje wargi będą Cię sławić.
Tak błogosławię Cię w moim życiu:
wzniosę ręce w imię Twoje.

Jego obecność jest wspaniała. Jestem Jego, a On jest mój. Jedyny, który nigdy nie zawodzi, któremu mogę zawsze ufać.

Kiedy mówi do mnie czuję Jego potęgę. On jest święty i sprawiedliwy. Mogę żyć w Jego obecności i zawsze mogę zwrócić się do Niego, każdą troskę mogę Mu oddać.

Gdy żyję z Bogiem wokół dzieją się cuda ale najwspanialszym z nich jest Jezus. Kiedy jestem z Nim czuję jakbym zanurzała się w niekończące się morze Jego miłości.

On jest wciąż taki sam, On jest Bogiem Cudów, On jest żywy.

Mój Jezus zawsze jest przy mnie. Daje mi wspaniałych ludzi, którzy również należą do Niego. Mogę ciągle mówić o tym jakie cuda czyni w moim życiu. Mogę śpiewać o tym kim On jest dla mnie.

Ciemność aż drży, gdy Jezus przychodzi. Zło ucieka, gdy mój Pan króluje. Chrystus to Król Najwyższy i Pan jedyny.

Jezus Chrystus - jedyny godzien chwały, wspaniały w swym majestacie, niesamowity Zbawca, najlepszy Obrońca, Cudowny Mistrz, Żywy Bóg.

Jezus żyje. Alleluja i chwała Mu na wieki wieków amen. Nie ma wspanialszego imienia niż On. Nikt nie może się z Nim równać. Nie ma większej miłości niż Jego miłość. Sprawiedliwy i święty. Potężny i prawdomówny. Jedyna Prawda, Droga i Życie to Jezus.

Każdy może do Niego przyjść bo On nikogo nie odrzuci. W Nim człowiek ma prawdziwą wartość i odnajduje swą tożsamość.

Ps 62,7-9
On jedynie opoką i zbawieniem moim, On jest twierdzą moją, więc się nie zachwieję. W Bogu jest zbawienie moje i moja chwała, opoka mojej mocy, w Bogu moja ucieczka. W każdym czasie Jemu ufaj, narodzie! Przed Nim serca wasze wylejcie, Bóg jest naszą ucieczką!

Duch Święty rozpala moje serce i chcę służyć tylko Bogu. On daje mi odwagę, radość i pewność zbawienia. Duch Życia mieszka we mnie i objawia mi Jezusa.

Gdy świat zadaje mi cios, mam obronę w moim Bogu. Gdy wszystko się wali, mogę trwać w moim Niezmiennym Jezusie. Gdy wszędzie są ciemności On świeci jasnością. Duch Święty mnie uświęca i odnawia. W Słowie Pana szukam Prawdy. Tylko w Nim jest moje zbawienie.

Moje kajdany na zawsze złamane, mam nowe życie, jestem uzdrowiona. Mój Tata kocha mnie wspaniałą i niepojętą miłością. Dzięki poświęceniu Jezusa mam życie wieczne, radość, nadzieję. Ufam Mu i wiem, że nigdy mnie nie zawiedzie. Nawet gdy wszyscy są przeciwko mnie, gdy nie mam sił, On jest po mojej stronie, a tam gdzie On jest, zawsze jest zwycięstwo. Dzięki Jego krwi jestem bez skazy przed Nim. Miłość Jezusa budzi mnie do życia. I każdy, kto tego pragnie, również może tego doświadczyć.

Flp 1,20
zgodnie z gorącym oczekiwaniem i nadzieją moją, że w niczym nie doznam zawodu. Lecz jak zawsze, tak i teraz, z całą swobodą i jawnością Chrystus będzie uwielbiony w moim ciele: czy to przez życie, czy przez śmierć.

Moim życiem pragnę oddać chwałę Jezusowi. Nie chcę być zmina, ale gorąca dla Boga. Mam zbawienie, w moim życiu śmierć jest pokonana. Zbawienie dostałam nie dzięki moim uczynkom, staraniom...Zbawienie dostałam z łaski mojego Żyjącego Boga. I nie potrzebuję nikogo i niczego więcej. Jezus Chrystus jest godzien czci oraz tego by poświęcić życie tylko Mu. Życie dla Niego to życie najbardziej obfite, pełne i jedyne prawdziwe.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 23, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

PrawdziwieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz