Soyleyemediklerimiz?
Sevdiklerimize soyleyemediklerimiz vardir.
Cok severiz fakat asıl degeri icimizde saklar dışa vurumunu basit cumlelere birakiriz.
Bu kelimeleri bazen Annemizden, babamizdan, kardeslerimizden, bazende yarimizden esirgeriz.
Peki Neden?
Annesine, babasina, kardesine sarilip, iyiki varsiniz, sizi seviyorum diye bilen insanlar sozcuklerden kacinmaz.
Bunlari soyleyip yasayan insanlar sevdikleriyle bi konu hakkinda kavga seviyesinde tartisirken bile seni seviyorum bu konu icin birbirimizi kirmaya gerek yok,birlikte asariz diyebilecek insanlardir.
Gozyaslari sonderece duygusal, samimi ve derindir.
Ruh esim dedigi insan kesinlikle Aşık oldugu insandir.
Bazi insanlar goruruz sevgi kelimelerini pervasizca kullanirlar. Bunlar oyle degildir.
Soyledigi sevgi sozleri kalbinin derinliklerinden gelir ve nettir.
Peki soyleyemeyenler!
Soyleyemeyenlerin durumu vahim tabiki. Soyleyebilen, paylasabilen insan acik ve netken.
Soyleyemeyen icine akitir goz yaslarini ve duygularini..
++Merhaba
--Merhaba
++Nasilsin
--Iyi, Sen..
++iyi.
cogu zaman iyi kelimesinden sonrasi gelmez, konusamaz, konu acamaz.
Haykirmak ister belki ancak devam ettiremez. Belkide kendi duygularinda bogulur kalir orda....
Cok uzaktir ona sevdalar, cokta yakindir ayriliklar.
Soyleyemediklerimiz bazende gururdandir.
Adina gurur yaptik deriz kendi kendimize..
Sonra soyleyemediklerimizle basbasa kaliriz. Kendi kendimize paralaniriz. Sevseydi gitmezdi deriz.
Halbuki iki tarafta agizdan cikacak bir cift kelimenin esiri olmustur. "Seni Seviyorum"
Gecen gun son mektunu aldim. Iyi dogdun, iyiki varsin, seni seviyorum yazmissin.
Yine cevap yazamadim. Icime attim.
"Ayri kaldigimiz mesafelere,zamana,tum olumsuzluklara ragmen,bana mektuplar yazip, icine Aski, sevgiyi ve bir kac damla gozyasini birakip beni mutlu eden. hem en iyi hem en kotu zamanimda benimle olan MELEKYUZLUM, sana soyleyemediklerim icin uzgunum.....""
Saygilarimla,
@sosyaldilenci
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyleyemediklerimiz
De TodoSusmak Bazen kaybetmektir. Söyleyemediklerimiz, ileride haykırsaydım dediklerimiz olabilir mi?