Egy kis történet...

26 2 0
                                    

Ez most egy történet lesz, ha valaki magára ismer, vagy ráismer egy ismerősére, jelezze kommentbe! Én magamra ismerek. Kérlek tekints el attól, hogy épp milyen nemű az adott szereplő! A történet végén lesz egy idézet, hogy még szinesebb legyen a rész. Na jó, kezdem is. Jó olvasást!
_________________________________________

Itt ülök a börtönömben. Saját magam építettem fel. Rossz emlékekből. Ez voltaképpen egy falnak indult, de szoba lett belőle. Zárt szoba. A fal résein alig lehet kilátni. Szinte semennyire. Pont mint én ahogy a külvilágra figyelek. Szinte semennyire. Egy saját kis álomvilágban élek, amit a börtönnel párhuzamosan építettem fel. Innen nincs menekvés. Nincs kiút.

Hogy ez az egész a szüleim érdeme? Vagy osztálytársaké? Ezt én már nem tudom. De ha idáig nem érdekelt, most se fog. Nem is izgat, egy kicsit se. Maradok az álomvilágomban. Azt senki sem veheti el tőlem. Senki sem másíthatja meg. Senki. Senki. És ez a fontos.

Elképzelek mindent, átrakom a világomba. Szép hely... gyönyörű. Ami valóságban egy ritkás, élettelen erdő, az az én világomban élettől hemzseg.
Ami valóságban egy kopár rét, az a világomban viràgokkal teli.

És nem csak a növények, állatok. Az emberek is mások. Aki az életben goromba, zsémbes, vagy utálatos, az is jószivű, jókedvű a világomban. Semmi negatív nincs ott. Minden pozitív.

Egy ideig a világom egyensúlyozta a rideg valót, de ez idővel megváltozott. Már nem bírtam tovább, átestem a ló túloldalára, teljesen eluralkodtak rajtam az indulatok. Muszáj volt változtatnom ezen, így túl nagy hangsúlyt fektettem a világomra. Most már szinte csak annak élek.

Itt ülök a börtönönben, saját fogvatartóm vagyok. A cellám ajtaja nyitva. Én nem élek a lehetőséggel, hogy itthagyjam a világom. Az álomvilágom.
_________________________________________

-Bolond az, ki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni.-Dumbledore, J. K. Rowling, Harry Potter és a Bölcsek köve
_________________________________________
Hát, ennyi lett volna ez a rész. Egy rövid novella.

Segíthetek? Szivesen teszem.

Bye:
Anna

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Dec 10, 2017 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Kortalan SegítségTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon