Hardttale 2

62 13 4
                                    

Když jsem skoro byla ve Snowdinu,tak někdo se objevil zamnou a poklepal mi na rameno.

"Uh..čau Harde" řekla jsem

"Čau,Amy nad čím,tak přemýšlíš?"řekl Hard zamyšleně

"Nad mím bratrem"

"Viděla si ho..?"

"Ano,zachránil mě před Redem"

"Eh..aha,pojď Amy" chytil mě za ruku,a někam mě táhl.

"Kam mě to neseš?" zeptala jsem se,ale neodpověděl,jen se zastavil.Byli jsme někde v lese.Co bude následovat..shodil mě na zem,a po pár  minutách,se něco zablísklo,něco fialového,vím že mě Hard chce ublížit tak jak,když tu byla naposledy.Vyvolal Gaster Blastera na mě,a vystřelil,já to nezachytila,a  předemnou a vyskočil Dust a  ho to střelilo.Hard šel pryč,a..můj bratr ryskoval život..kvůli mě.Měl krev na sobě.Měl v pusi krev a když jsem viděla hp,tak mu to sebralo jen 199.Když jsem se chtěla teleportovat do Dusttalu tak jsem se tam zázrakem ocitla v našem domě.Položila jsem ho na gauč,a otřela jsem mu pusu od krve a šla jsem pro lékarničku.Vyslékla jsem mu oblečéní mikinu,tričko.A ruku jsem mu obvázala,i žebra a nohu.Tak jsem ho zakryla deků,a odpočíval.Najednou se tu ocitl Horror,a né psychopatickým úsměvem,ale smutným.

"Co..co se mu stalo?" řekl smutně.

"Zachránil mi život..Hard mě chtěl zabít.."

Horror mi položit ruce na ramena,a poprvé se rozbrečel.Já ho otišovala,že všechno bude v pořádku.A Horror šel k Dustovi a sedl si k němu.Spokojeně spal,jestli se někdy probudí řekl Horror,tak mu řekni,že jsem ho šel navštívit.Já kývla a vstal a už šel ještě se díval na Dusta,a šel.

V hlavě se mi vše zrovnávalo,proč šel za Dustem.Jsou nejlepší kamarádi,ještě mi to říkal Horror,že ho má strašně rád.

Snad se vám to líbilo😂 omlouvám se za mojí gramatiku.😂 Popřípadě zanechte koment a nějakou tu hvězdičku.

Vaše Amy❤

Dusttale a jiné Au's Kde žijí příběhy. Začni objevovat