Dusttale/Underhell část 1

64 7 12
                                    

Konečně jsem se k tomu dokopala,také neumím psat,předem se omlouvám. Děkuju mnohokrát :d
-----------------------------------------------------------

"To si neměla říkat,nechal by tě žít" otočila jsem se a šla.

Poslal na mě gaster blasters.

A..

Pohled Amy
Strašně jsem se bála,co bude následovat tak jsem jen zavřela oči a seděla jsem na zemi,probíhal mi celý život před sebou...

Pohled Dusta

Zatočila jsem se mi hlava ani nevím proč,co se to semnou děje? Moje instinkty mi říkají,že je něco špatně,ale co?

"Co se děje?" řekl Horror

"Jen se mi zatočila hlava" řekl jsem,horror se na mě divně podíval a řekl

"Kde je Amy?"

No jo.
Kde je?

"Nevím,šla někam cestovat? Hele nemohla jít za svým přítelem?"

Ba-da-bum tss..

Ale ne teď vážně? Kam mohla jít?

"Myslím si,že se zas někde toulá" řekl Horror.

Moje vzpomínky jsou špatné,nic si nevzpomínám od toho incidentu s Hardem,jen jsem zachránil sestru,co je na tom špatnýho? Hned jsem usnul a přemýšlel jsem,kde je Amy.

Pohled Horrora

Ách jo
Chudák,co si tím potrpěl chápu Dusta jak se asi teď cítí,ale je vážně divné,že se Amy jen tak ztratila.

Teleportuji se do Horrortalu,zatím a jdu sem a tam můj bratr papyrus mi řekl,co se děje a takové,neodpovídám,jen koukám na zem a přemýšlím.

Hmm..Z toho vše teď jím Head Dog,fakt super..

Pohled Dusta

~Sen~

Představ si,že si duch,ano si duch povídám! Hledáš Amy a najednou jí uvidíš jak Dust,Amy před ní zachránil,je to na tom nejšílenější to,že tvůj vlastní bratr,chce tě chránit před smrtí. Najednou Amy uvidíš ve Vampiretalu,jak se vybavuje s vampire sansem až máš strach jestli jí něco neudělá,a potom je tu Underhell Dustův nepřítel,směje se Dustovi,že zachránil své sestře život a že je v kóma. Amy najednou se tam objevila a sledovala,co se tam děje po pár hodinách začal na ní Underhell útočit.

~Konec snu~

Dust se rychle probudil a napsal rychle Horrorovi ať rychle zachrání Amy.

-->

17:10, Dust: Už vím kde je Amy!
17:10, Horror: A kde přesně?
17:11, Dust: V Underhell,rychle! Chce jí zabít můj nepřítel!
17:11, Horror: A proč?
17:12, Dust: Vysvětlím ti to,až budeš v Dusttalu,tak běž zachránit Amy!

Pohled Horrora

Rychle jsem odložil mobil doma a teleportoval jsem se do Underhell a začal bojovat sním. Amy se někam schovala a  vyděšeně se na to koukala.

Bál jsem se docela o ní,ale teď se musím soustředit na boj sním,potom se Amy zas někam poděla doufám,že už správně se teleportovala a teleportoval jsem se do Dusttalu

Pohled Underhella

Doprdele! Jak jsem ho mohl minout!?

Pohled Amy

Bála jsem se.
Bála jsem se,co teď kam jsem se já blbá teleportovala..
Doufám,že jsem tu spravně..
Četla jsem nápis Dusttale konečně doma..
Šla jsem domů,když mě tu někdo chytl a já jsem vyjekla

Pohled Horrora

Nebuď jako holka,vlastně si holka..ehm..vítej konečně doma a nic už neděléj,Dust tě zachránil,ne já

"A jak mohl vědět,že sem byla v Underhell?" zeptala se

"Já sám nevím" řekl jsem

Šli jsme teda konečně za Dustem domů.

To je ale šťastný příběh co?

Dusttale a jiné Au's Kde žijí příběhy. Začni objevovat