Šli jsme lesem,bylo to tady strašně strašidelný,jako bez života.Viděla jsem několik krve,a ten předemnou řekl:já vím,cítíš se tu jako doma? Řekl mi,a já přemýšlela jsem "umm..a-ano,ale..asi tu dlouho nezůstanu,protože..Error mě dá do jinýho aučka...nevím" Dust se zastavil,otočil se na mě ze šíleným pohledem z potřebou vraždit "héh..aha..Error,jsem tě hodil?" řekl a já vedle něho stála a řekla"A-ano..nevím kdy to bude,ale chci si tady užít dost srandy" usmála jsem se,a zase šla,když šel Dust zamnou,tak potom řekl.."héh,pojď jsem" ukazoval,asi na jeho dům kde žili spolu s papyrusem..zastavil se papyrus u Dusta a řekl "Nyeh,máme tu novou společnost" slyšela jsem potom že..
Dust:héh,ne je to naše sestra,papy.
DT papyrus:jóó táák..
Zasmáli se a papyrus zmizel,a šel kemě,tan šílenec.Mám mu věřit? Nebo to je jeho plán? Ale..tak,No Amy..přece je to můj bratr..zeptala jsem se ho,kde ma pokoj...jsem unavená.Dust se uchechtl,nwm co je mu to tak směšný,ale neřešila jsem to,ukázal mi směrem nahoru,tak jsem beze slova tam šla,a lehla si.A po chvíli usnula.
Pohled Dusta
Ptala se mě,kde je pokoj vypadala,že je fakt unavená.Tak jsem ukázal prstem směrem nahoru k pokoji,kde já spím.A ona šla bezeslova do mýho pokoje..potom jsem šel opatrně navrch,abych jí nevzbudil.otevřel jsem dveře,a tam spala..je jako anděl..sedl jsem si k ní a pozoroval jí.Nikdo ti neublíží..ani Error,dokud jsem tady já,tak tě neunese.
Pohled Amy
Slyšela jsem někoho,kdo jde navrch,tak jsem se zakryla až pohlavu..jakože jsem spala..trochu jsem se odkryla..otevřela jsem oči, a u postele seděl.Dust.Nevím,proč..ale myslím si,že mě má hrozně rád.Díval se na mě.Otevřela jsem oči trochu s fialověl.Né,tak já...trochu popošel.
Dust:ty jsi už vzhůru?
Amy:jo..héh
A zasmáli jsme se oba dva..šli jsme dolů..a Dust si dal kečup? A já si něco uvařila..a povídali jsme si,je s ním velká sranda.Když se Dust semnou loučil..musel někam..ách jo..
Najednou se objevil Error...a vzal mi ruku,lekla jsem se a řekla jsem že se ještě musím rozloučit s bratrem, a tak Error vzdychl a řekl "ok" tak jsem hledala Dusta..a až jsem ho našla,tak jsem se s ním rozloučila..bylo to těžké i pro něho ale chápal to.Tak jsem šla zpátky za Errorem,potom mi řekl něco o speciálním aučku...hodil mě tam a jako vždy les,zastavil mě nějaký jiný sans.."Ahoj,já jsem hardsans" přemýšlela jsem chvílku,ale už mě to napadlo,kde to jsem,jsem v Hardtalu.
ČTEŠ
Dusttale a jiné Au's
FanficJe to příběh o milé Amy,které je již 16,ale něco se změní,když jí unese Error,a hodí jí do jiného Au.Jak se Amy zachová? To se dozvíš všechno mojém příběhu. Ahoj,je to můj první příběh √ tak se bavte.❤