(Edanın dilinden) Uyandığım da asya yoktu belli ki çiçekleri sulamaya indi. Bora geldi sesini duydum. -Eda nerde? -Eda yukarıda al sen şu anahtarı sofrayı kurarsın. Bora odama geldi ve bana yaklaştı -Merak etme prensesim ameliyat masrafların için gerekli parayı bugün asya ya getireceğim az kaldı. Doğru söylüyordu az kalmıştı.Kapıda duran ablamı gördüm ağlıyordu. -Sofrayı hazırlamadın mı? -Ağlıyor musun sen yine? Bak bugün herşey bitiyor. -İyi ki varsın bora -Sende. Ablamla bora sarıldı.Umarım artık iyileşirim onları bu kadar üzdügüm yeter. ************************************ Emir arabadan indiğin de çok sinirliydi tüm hastane onun sinirli olduğunu anlayıp hemen kaçtılar.Çünkü biliyorlardı emir bey sinirli oldugu zaman herkesi bir kaşık suda haşlardı. - Noldu cool prens kim uyandırdı yine aslanı? -Şimdi sırası değil merve. Emir annesi seherin odasına doğru çıktı.Kapıyı hızla açtı ve herkesi odadan kovdu. -Emir napıyorsun sen? -Neden yaptın bunu neden!? -Neyi yaptım? -O kız zehra sırf ailesi ameliyat masraflarını ödeyemediği için kızı hastaneden kovmuşsun.Ama sağ olsun ferhat bey engel olmuş imalı imalı anlattı yanımda. -Bak emir benim kararlarımı sorgulama sakın ayrıca ferhatın nasıl biri olduğunu hepimiz biliyoruz hemen iyilik yaptı diye melek kesildi başımıza. -Bundan sonra bende bu hastanenin ortağıyım bak bakalım ihtiyacı olanları yine atabilecek misin? Hızla odadan çıkar. -Bu ferhat çok oldu artık.Rabia! Rabia odaya girer hızla. -Buyrun seher hanım. -Bana merveyi çağır çabuk! ************************************Bora arkadaşıyla buluşacağı yere gitti. -Nerdeydin abi ağaç oldum burda. -Geldim işte uzatma ver parayı. -Buyur abi. Bora'nın elinde edanın ameliyat parası için yeterli bir miktar vardı. -Bir yamuk yapmaya kalkma eğer polise benim adımı ötersen biliyorsun. -Günahımı alıyorsun abi. -İyi hadi uza. ************************************Merveye odaya girdi ve hızla seherin karşısına geçti. -Buyrun seher hanım beni çağırmışsınız. -Merve sen dokturluğa geri dönmek istiyordun değil mi? -Evet seher hanım yoksa? -Geri dönebilirsin lakin bir isteğim olacak senden. -Tabi ki ne derseniz yaparım. -O zaman beni iyi dinle. ************************************ Asya yine açmış üzünlü müzikleri dışarıyı seyrediyordu. Borayı düşünüyordu. -Para işini nasıl halledecek acaba? Bora içeri girdi. -Halletim bile. Para dolu çantayı masaya koydu. -Sen nasıl yaptın bunu bora? Çalmadın değil mi? -Aşk olsun ben öyle birimiyim? -Ya kusura bakma öyle demek istemedim. -Tamam affettim.Yarın erkenden kapının önünde olun. ************************************Merve tüm asaletiyle hastanenin kapısından girdi tüm gözler ona doğru döndü.Tüm erkekler ona hayran kaldı. -Burcu bugün ilk hastam kim? -Eda Yılmaz. Ablası getirecek kız hem ayaklarından felç hemde konuşamıyor. -İşimiz zor desene. -Anlamadım Merve hanım? -Yok birşey. ************************************ Asyayla eda çoktan inmiş kapının önünde bekliyorlardı. Bora taksiyle geldi ve ikisinide kısa sürede arabaya bindirdi. -Bitiyor herşey öyle mi? -Öyle asya.Eda bugün hastaneye yatıcak ve kısa sürede iyileşecek. -Umarım. ************************************Emir her zamanki gibi duşunu alıp kahvaltısını yaptı ve hastaneye doğru gitti. Nereden bilebilirdi ki buğün hayatının tamamen değişeceğini. ************************************-Merve Hanım hastanız geldi. -Al içeri. -Buyrun Asya Hanım. -Merhabalar doktor hanım. -Hoş geldiniz dosyanızı inceledim sadece son bir aşama kalmış ondan sonra da ameliyat öyle değil mi? -Evet öyle. -Parayı getirdiniz mi? Bora hızla parayı çıkardı. -Muhasebeye ödeme yapacaksınız. -Bekle bende geleyim bora. Asya ve Bora muhasebeye gittiler ama kendilerine gelen polisleri görmediler. -Bora Bey siz misiniz? -Evet benim noldu? -Kaçakçılıktan tutuklusunuz. Muhasebeci kadın; -Parayı napalım? -Tek derdiniz para mı sizin? Görmediniz mi halimizi. Asya hızla koşarak polislerin önüne geçti. -Bir dakika izin verin. Sana güvenmemeliydim bora her zamanki gibi karanlık işlere bulaştın ve sen o parayla kardeşimi ameliyat ettirecektin. Yazıklar olsun sana. -Deme öyle asya. Ben sizin için... -Sus bizi düşünme sen! Senden nefret ediyorum. (Edanın Sesi) Bir söz vardır; "Umut her zaman vardır." Ne doğru bir söz. ************************************ Eveet ilk bölüm burada sona erdi okuduğunuz için teşekkür ederim okurcanlar. Biraz sıkıcı olabilir ama sizi sıkmamaya çalıştım.Konulara yavaş yavaş girdim.Bol bol yorum ve vote atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun Prensesi
Fiksi RemajaBir genç kızın umuduna ve hayallerine nasıl bağlandığını görmek ister misin? O zaman tanıtıma başlayalım.Eda 19 yaşında bir genç kızdır hem ayakları felç hemde konuşamamaktadır.Ta ki doktoru Emir hayatına girene dek.Emir Edanın umutlarına ve hayalle...