voorwoord

112 18 4
                                    


W A A R O M ?
Waarom heb ik dit boek geschreven?
Waarschijnlijk om alles in mijn hoofd te kunnen verwerken, ookal heb ik alles nog steeds niet verwerkt. Nog steeds dwarrelen er zoveel hersenspinsels door mijn hoofd, waarvoor ik geen woorden heb om ze te beschrijven. Ik wilde een boek creëren met mijn eigen ervaringen, maar ook een deel fictie. Het grootste deel van dit boek is overigens fictie, maar toch heb ik geprobeerd alles zo realistisch mogelijk te schrijven, maar in verband met de vele mentale ziekten, was dat best moeilijk.

T W I J F E L
Ik twijfel zelf heel erg over het boek, ik heb het eerste hoofdstuk wel gepubliceerd, maar het is nog lang niet af. Ik weet zelf ook nog niet echt wat ik ermee wil. Toch wil ik erg graag verder met dit boek, en heb daarom toch besloten het te publiceren. Ik heb erg lang nagedacht over dit boek, en heb het eerste hoofdstuk een jaar geleden geschreven. Mijn schrijfstijl is in die tijd wel een beetje veranderd, maar wanneer ik tevreden ben over dit boek, zal ik het herschrijven!

T R I G G E R  W A R N I N G
Het is nooit mijn bedoeling geweest om iemand met mijn boeken te triggeren, dus alsjeblieft, wanneer je niet zeker bent of het wel verstandig is dit boek te lezen, lees het niet. Ook kun je mij natuurlijk een berichtje sturen met vragen.

U P D A T E  S C H E M A

elke donderdag een nieuw hoofdstuk.

B E L A N G R I J K
Dit is meer een soort dankwoord vooraf, maar dat maakt niet uit.

Graag wil ik onverschrokken bedanken, door haar boek "als de hemel huilt" (echt een aanrader btw) heb ik meer vertrouwen gekregen dit boek toch te publiceren, en af te schrijven.

Ook wil ik MayleneHunt bedanken, voor het altijd steunen van me, en het helpen van het overwinnen van mijn angsten.

projectnietoke ik wil niet mijn eigen project bedanken, maar wel er wel even wat over vertellen.
Er hangt een grote stigma rondom onderwerpen zoals mentale ziekte, en daarom heb ik project niet oké opgericht. Het hebben van bijvoorbeeld depressie is niets om je voor te schamen, het is geen keus die je zelf maakt. Ook willen wij, van project niet oké ervoor zorgen dat er meer begrip wordt getoond naar mensen met mentale ziektes.

Dit was het voorwoord denk ik wel, bedankt voor het nemen van de tijd om dit te lezen!

Zwarte chaosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu