Tanıtım
Yağmur AKSU (Barbara PALVİN)
Merhaba ben Yağmur AKSU.17 yaşındayım çok iyi bir arkadaş gurubum var,grupta12 kişiyiz.Sevgilim var Berk SAYGIN 3 senedir çıkıyoruz. Ailemi tatil yolculuğunda uçakta maruz kaldılar , dedemi geçen yıl kaybettim zenginim ama zuppe değilim havalı değilim sıradanım abartılcak bi yanım yok Eminem aqq Paten kaykay olmasa ben yokum tarzım spordur.Cici kız değilim ben bidiğiniz gibi pembe sevmem,siyah tek renktir odam zaten siyah ve beyaz renklerden oluşur. Odamda kimse tarafından bilinmeyen sandığım var (bunu söylemek saçama oldu tamam aQ vurmayın ) Sandıkta cips,jelibon ve çikolata günlük var günlüğü oraya neden koydum bilmem günlük tutmam inek gibi ders çalışırım kitap okurum haftada 5 kitap alırım 1test kitabı falan bitiririm anlıcanız fazla ineğim :)
Berk SAYGIN (Taylor POSEY)
Merhaba ben Berk SAYGIN . 17 yaşındayım,arkadaş gurubum çok iyi 12 kişiyiz .Sevgilim var Yağmur AKSU 3 senedir çıkıyoruz Ailem kanserden dolayı vefaaat ettiler. Zenginim ama zuppe değilim Yağmur da bunun için sevdim :) Paten kaymak kalppq phenn :))) Spor takılırım yağmurla hep uyumluyu giyiniriz. Siyah galppq phenn :)) Yağmur yüzünden haftada bir test kitabı bitiriyoz iyice inek olduk haftada en az 5 okuma gitabı yeter dicem yetmiyoYağmurr alıştırdı benii :)))
Çağlar KAYA (Dylan O'BRİEN)
Merhaba ben Çağlar KAYA :) 17 yaşındayım,arkadaş gurubum var 12 kişiyiz Sevgilim var Dila ÖZCAN 3 senedir çıkıyoruz,ailemi trafik kazasında kaybettim . Zenginim zuppe değilim :)) Patenn kaymak qallp phenn kaykay ayrı bi aşktır:))) Spor takılırımm Eminem qallpp phenn :)) Yağmurr gurubun ineği bizde inek olduk haftada 5 kitap bi test kitabı bitirmek nasıl bi duygu biliyonuzmu sizz nesee saçmalıdım gafamı gırcaklar ben gaçarunn byy :)))
Dila ÖZCAN (Cara DELEVİGNE)
Merhabaa ben Dila ÖZCAN :)) 17 yaşındayım,arkadaş gurubum var 12 kişiyiz Sevgilim var Çağlar KAYA 3 senedir çıkyoz biz yaa taha vutmayın.Ailemi trafik kazasında kaybettim zenginim ama zuppe değilim :))) Paten Kaykayy yeapppp.. Siyah tek renktir Eminem herşeyimdir :)) Yağmur yüzünden İNEK olmaqq haftada guruğça 1 test kitabı bitirirken sorularla ilişkiye giriyom resmen okuma kiitabı Yağmur malı yüzünden evlencez kitaplarla okuma kitaplarım = HERŞEY nese byy :)))
Deniz TÜRKOĞLU (Vini UEHARA)
Merhaba ben Deniz TÜRKOĞLU :)) 17 yaşındayım ,arkadaş gurubum 12 kişiyiz Sevgilim varr İrem YILMAZ 2 sendir çıkıyom seviyoz birbirmisi kıskananlar çatlasın dur lan olmadı yarılsınnn vurmayın acıyın ban :)) Annem beni doğururken ölmüş babam ise İngilter'de yılda bir hafta geliyo oda okul olduğu ay görüşemiyoz çok yani baba yok gibi. Zenginim zuppe değilim :)) Kaykay paten asqqq Siyahhhh hastalık :)) Eminem hastalıqq fenaa :D Hepsi bi test kitabı birir ama ben sade bi dersten bitiririm oda 50 soru olunca bitiyo kitap okurum severim am adiğerleri gibi benden haftada 5 kitap okumam beklenmeez onlar 5 kitabı bitirir ben yarısına bile gelemem Neysee bb :))
İrem YILMAZ (Holland RODEN)
Merhaba ben İrem YILMAZ :)) 17 yaşındayımm arkadaş gurubum 12 kişi Sevgilimm var Deniz TÜRKOĞLU 2 senedir çıkıyoruz çok sefiyoz birbirimizi olmayanlarada versinler bitane :))) :DD Annem babam hayatta değiller . Zenginim zuppe değilim :)) Kaykayy paten ölürün ben onlara :)) Eminemm yerun yalarun yutarun vurmak serbes niye lan serbest salakmıyım kendime vurdurtuyomm :)) Yağmur test çözer gibi yaparken telefonla uğraşmak ama kitap okumak çok güzel bb :))
Bora KOCAOĞLU (March SCHULZE)
Merhaba ben Bora KOCAOĞLU :) 17 yaşındayım arkadaş gurubum 12 kişi Sevgilimm var Gizem TAŞ 2 senedir çıkıyoruz çok sefiyoz birbirimizi :))) :DD Annem babam hayatta değiller . Zenginim zuppe değilim :)) Kaykayy paten ölürün ben onlara :)) Eminemm hayatı yasamaqq :)) Test çözerim kitap okurum onlara uyum sağlarım bb:))
Gizem TAŞ (Alexandra BRUİMOVA)
Merhaba ben Gizem TAŞ :) 17 yaşındayım arkadaş gurubum 12 kişi Sevgilimm var Bora KOCAOĞLU 2 senedir çıkıyoruz çok sefiyoz birbirimizi yaa biz çok tatlıyızz :))) :DD Annem babam hayatta değiller . Zenginim zuppe değilim :)) Kaykayy paten ölürün ben onlara :)) Eminemm hayatı yasamaqq :)) Test çözerim kitap okurken kendimden geçerim bb:))
Sena BULUT (Taylor Marie HİLL)
Merhaba ben Sena BULUT :) 17 yaşındayım arkadaş gurubum 12 kişi Sevgilimm var Enes ÖZKAYA 2 senedir çıkıyoruz çok sefiyoz birbirimizi :))) :DD Annem babam hayatta değiller . Zenginim zuppe değilim :)) Kaykayy paten ölürün ben onlara :)) Eminemm hayatı yasamaqq :)) Test çözerim kitap okurken kendimden geçerim bb:))
Enes ÖZKAYA (Cameron DALLAS)
Merhaba ben Enes ÖZKAYA :) 17 yaşındayım arkadaş gurubum 12 kişi Sevgilimm var Sena BULUT 2 senedir çıkıyoruz çok sefiyoz birbirimizi :))) :DD Annem babam hayatta değiller . Zenginim zuppe değilim :)) Kaykayy paten ölürün ben onlara :)) Eminemm hayatı yasamaqq :)) Test çözerim ama kitap okumayı sevmem. bb:))
Selin ŞİMŞEK (Madison BEER)
Merhaba ben Selin ŞİMŞEK :) 17 yaşındayım arkadaş gurubum 12 kişi Sevgilimm var Berk CAN 2 senedir çıkıyoruz çok sefiyoz birbirimizi :))) :DD Annem babam hayatta değiller . Zenginim zuppe değilim :)) Kaykayy paten ölürün ben onlara :)) Eminemm hayatı yasamaqq :)) Test çözerim ama kitap okumayı çok severim :) bb :)))
Berk CAN (Luke HEMMİNGS)
Merhaba ben Berk CAN :) 17 yaşındayım arkadaş gurubum 12 kişi Sevgilimm var Selin ŞİMŞEK 2 senedir çıkıyoruz çok sefiyoz birbirimizi :))) :DD Annem babam hayatta değiller . Zenginim zuppe değilim :)) Kaykayy paten ölürün ben onlara :)) Eminemm hayatı yasamaqq :)) Test çözmek kim ben kim sevmem nesfret ederimmm ama kitap okumayı azda olsa severim bb :)))
Arkadaşlar ben bu hikayeye başladım ama bana yardımcı olursanız sevinirim hatlarımı falan söylersiniz destek olursanız sevinirim :) :) :)