co je to nekonečno?

59 7 2
                                    

Asi každý z vás ví co může být nekonečné ( kdyby někdo nevěděl tak např. otázky, možnosti, čísla, vesmír,...). Ale co je vlastně nekonečno?

Nekonečno je ”něco” co nemá konec ani začátek.

Další informace o nekonečnu:
-Nekonečno se značí v matematice ∞,   ale zároveň to není číslo, protože  normální číslo má nějaký konec a  začátek ale nekonečno nemá žádný konec
a začátek

Ale jak si můžeme nekonečno představit ?
Představme si například nekonečnou řadu čísel.
Ale počkat, odkud jste to začali?
Ha začali jste od nějakého bodu a určitě vás to dlouho nebavilo, tak jste i skončili v nějakém bodě. A proto si nekonečno také nemůžeme představit (jako v předchozí kapitole).

Ale počkat Tady něco nehraje. Proč?
Odpověď na tuto otázku nalezneme u vzniku vesmíru čili u velkého třesku. Říká se, že Velký třesk začal od nějakého bodu.
Ale vždyť jsme si říkali, že nekonečno nemá začátek ani konec. A tady nastává ten problém. 

No....... Popravdě Velký třesk byl  výbuch a ještě před ním byl vesmír. Takže Velký třesk byl takový „restart” vesmíru. Což znamená, že Velký třesk nebyl začátkem vesmíru. A ano hádáte správně Velký třesk se pořád rozpíná.

Můj názor:
„Vesmír podle mě není nekonečný jejich víc a mají neviditelné hranice.”

Názor náhodně vybraného člověka:
nemá konec ani začátek a proto je to zajímavá věc.”

Tak to je pro dnešek vše.
Kdybyste se chtěli na něco zeptat tak se nebojte napsat do komentářů.
Užívejte si vědátoři
Vaše vé4tka lionka_lucy

vědecký deník vé4tkaKde žijí příběhy. Začni objevovat