Genel Evde #2

26.8K 121 22
                                    

 Kapı yavaşça açıldı. Bakmaya korkuyordum, çünkü neler olacağını biliyordum.

"- Seni daha önce burada hiç görmedim"

Sustum. Bir müddet sustum. Öylece baktım boşluğa, ki o söylediğini tekrarlayana dek :

"- Seni daha önce burada hiç görmedim"

"- Yeniyim."

"- Bakire misin?"

Ne diyeceğimi bilmiyordum, bu soru beni utandırmıştı.

"- Cevap ver"

"Evet, bakireyim."

   Kafamı kaldırdığımda yüzünde pek de hoş olmayan bir gülümseme vardı.

 Arkama geçti, o fazla seksi olan elbisenin fermuarını açtı. O kadar tuhaf hissediyordum ki... Ve sonra eli belime dolandı, oradan da göğüslerimin altına. Göbeğimi okşuyordu.

 Birden beni kavradı. Kendimi onun boynuna kollarımı, beline de bacaklarımı dolamış olarak buldum. Boynuma öpücükler konduruyordu. Altında ki ateşi hissedebiliyordum. Birden elbisemden kurtuldum.

Sadece iç çamaşırlarım vardı. Sütyenimi çözdü, ve şeyi bir şekilde kilotumun arasına girdi...

"- Çıplaklığından sakın utanma"

Bir şey söyleyemedim.

 Dudaklarını ıslattı ve gözlerini göğüslerime çevirdi. Göğüslerimi bakarak "Siz kızlarda bayıldığım şeylerden biri" dedi. Gene yüzünde o iğrenç gülüş vardı.

 Ellerini tereddütsüz bir şekilde göğüslerime yöneltti ve ordanda  soğuk ellerini sırtımda gezdirdi.

 Çıplak bedenlerimiz birbirine değerken büyük elleri kalçalarımı kavrayıp sıktı.

 Gözleri gözlerime bir an süzerek baktı. Dikkatlice baktığımda gözleri çok güzeldi. Ve mükemmel öpüşüyordu.

 "Kendini bana bastır" diye fısıldadıktan sonra tekrar dudaklarımızı birleştirdi. Altımdaki teninin yandığını hissediyordum.

 Çok sert davranıyordu. Doğrusu bana öyle geliyordu belki de. Gözlerim bir an boşluğa daldı. Henüz 17 yaşındaydım ve yaptığım şey hayat kadınlığıydı. Sonunda erkekliğini içime bir kez daha soktu. 

''Şişşttt , nazik davranmaya çalışacağım. '' 

 Bunları söylerken eli, sol göğsümü sertçe sıkıyordu. İnliyordum ve utanç verici ama onu istiyordum...

 Gel -git'leri hızlanmıştı. 

'' - Lütfen dur artık ! ''

 Yavaşladı, hem de beklemediğim bir şekilde . Geri çekildi. Belki işi 15 dakika sürtmüştü ama benim için aylar geçti. Kendini yanıma attı . Sanırım hayatım da ilk defa yabancı bir erkekle uyuyacaktım.

 Karnım öyle ağrıyordu ki, tüm gece uyuyamadım. Sabaha karşı yüzünde ki benler çok belli oluyordu. Sol gözünün altında ki onu tatlı gösteriyordu. Böyle azgın ve sert bir herifin uyurken böyle masum gözükeceği aklımdan bile geçmezdi. Ben ona böyle odaklanmışken o birden gözlerini açıverdi :

 '' - Ne yapıyorsun? ''

 Tam cevap verecek iken gene karnıma bir ağrı saplandı. Öylesine ağrıyordu ki kıpırdayacak halim yoktu.

'' - İyi misin? Senin için ne yapabilirim?  ''

 Cevap bile veremiyordum. Ama anlamış olacak ki bir kaç dakika sonra elinde bir bardak çay ile geri döndü. 

'' - İyi gelir diye düşündüm ''

'' - Daha adını bile bilmiyorum. Nerede olduğumu ve nasıl bir işe bulaştığımı da ''

'' - Genel evde çalışıyorsun, anlamak o kadar zor değil.  Hem ben seni kiraladım . ''

Derin bir nefes aldım
'' - Nasıl yani ? "

Heyecanlı bırakmak istedim. Nasıl olmuş? Bence güzel fkgjghg Herneyse canım okurlarım bu bölüme de en az 60 okunma istiyorum

Vninboku

Bu bölümü çok istiyordun al oku şerefsiz dhfhfhgh

Görüşürüz...


Sürtük || Bieber ( +18 ) ASKIDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin