O, bana ne beni verebilirdi ne kendini. Neden ona bunu sormuştum ki? Eğer acınası durumda yalnız olmasa benimle yaşar mıydı?
Normal insanların görüştükleri arkadaşları olur. Ama hayır. O siyah kadar yapayalnızdı. Belli ki hayatta tek olmayı seçmiş ve bu seçiminin yüküne katlanıyordu.
Ama yinede sevilesiydi
Saçlarının sarı, teninin beyaz olmasına karşın kalbi siyahtı.
Zaten saçları da boya değil mi?
Ama neden yine de hoşuma gidiyordu ki?
Şu an kanepede uyuyor. Ve gözüme masum görünüyor. Ama biliyorum o bir katil. En güzel yaşımın, en güzel dileğimin, en güzel anımın katili...
" - Bay Bieber telefonunuz çalıyor. "
Gözlerini usulca açtı. Önce afalladı. Uyku sarhoşuydu. Ben de sözlerimi yineledim :
" - Bay Bieber telefonunuz... "
Sonunda olayı kavrayıp telefonuna odaklandı. Ama daha önce hiç yapmadığı bir şeyi yapıp kendi odasında telefon görüşmesini yapmayı tercih etti.
Sonunda tekrar salona indiğinde biraz gergindi.
" - Bu akşam bir otelde kalacaksın Madison. Bir iş toplantım olacak. "
Biliyordum bir tuhaflık vardı. Ama bu beni ne kadar ilgilendirirdi ki. Ben onun sadece sex objesi değil miydim?
Olur dercesine başımı salladım. Çok geçmeden kapı çaldı. Evde ki hizmetli kadın kapıya yöneldi ki yönelmesi ile birlikte Bay Bieber'ın nefesi kesildi.
" - Justin, bebeğim arıyorum arıyorum aç- "
Dikkatlice bana baktıktan sonra devam etti :
" - Justin bu da kim? "
Bay Bieber'ın gözleri fal taşı gibi olmuştu.
" - Selena o sadece yeni sekreterim. "
Dik dik ona bakmaya başladım. Neden yalan söylüyordu?
" - Sekreterin bu kadar kısa giyinmemeli Justin. Senin sevgilin burada. "
Gidip Bay Bieber'ın dudaklarına yapıştığında o an ne boklar döndüğünü anladım. Ben tam bir aptaldım.
***
Evden bir bahane bulup ayrıldığımda artık koca şehirde yapayalnızdım. Bu akla ürkütücü geliyordu. Ama sonra duraksadım. Ve koşmaya başladım. Delicesine. Benim aradığımda bu değil miydi? Özgürlük. Hem de uzun zamandan sonra.
Saat akşam olmak üzereydi. Hava iyice soğuduğunda ben de üşümemek için kuytu bir binayı, dışarıda ki fırtınaya tercih ettim. Burası dışarıdan sıcak olmasına rağmen soğuktu. Bir battaniye aradı gözlerim. Tam ayağa kalkmışken başka sesler duydum. Birileri geliyordu. Ne yapacağımı bilemeyip kırık dolaba saklandım.
Seslerden burada olduklarını anlayabiliyordum. Kendi aralarında konuşuyorlardı.
" - Adamım, o kadın beni terk ettiğinden beri hiç bir ilişkim olmadı. Onu öylesine özlüyorum ki... "
Konuşmalarında sarhoş olduklarını anladım. Kaçmaya çalışsam yakalayabilir miydi? Başka şansım yoktu. Ben de denedim.
Birden dolaptan çıktım çıkmasıma ama tökezleyip düştüm. Aniden biri kolumu kavradı.
" - Burada ne işiniz var küçük hanım? "
Arkadaşlar beni ağlatacak mısınız?
Aradan bir hafta geçmeden bu ne hızdır acep?Ancak bir karar aldım 100 vote yoksa yb yok kb :(
NO 100 VOTE NO YB SORRY
YES GUYS SEE YOU !