Onun Evinde #1

16.1K 79 19
                                    

Yağmuru izlemeye öylesine dalmıştım ki onun beni kahvaltıya çağırdını duymamıştım. Yanına gittiğim de bir yandan kahvaltı için bir şeyler hazırlıyor bir yandan da hafif hafif midesine çalışıyordu.

Biriyle aynı evde yaşamak sandığımdan daha zordu.

Yanına usulca yaklaştım. Birden beni fark edince irkildi. Sonra ses çıkarmadan tekrar işine odaklandı. Ama benim susmaya niyetim yoktu :

"- Neden benimle birlikte yaşamak istedin? "

Ayh gene mi dercesine yanıtladı sorumu :

"- Canım sıkıldı ondan. "

Ben de aman ne iyi ettin dercesine göz devirdim.

Belli bir müddet onu izledikten sonra tezgahın üstüne oturdum. Anında nedensizce ilgi odağı oldum. Sonradan fark etmem üzerine altımda ki minicik etek nedeniyle frikik veriyormuşum.

Kendimi bu evde rahat hissedemiyordum. Her an o bana istediğini yapabilirdi. Ve bu hiç hoş bir durum değildi.

Ben özgürlüğümü geri istiyordum. Buna gerçekten ihtiyacım vardı.

Tezgahtan indim. Mutfak kapısın bahçeye açılan tarafına yöneldim. Adımların oldukça yavaştı. Bahçede ki minderin üzerine oturdum. Ve öylece kahvaltının hazırlanmasını bekledim.

Belki de Tanrı'ya şükretmeliydim. O lanet yerden beni kurtarmıştı. Ama hayır hiçbir şey değişmemişti...

Düşüncelerim fazla uzun sürmedi. Adımı seslendiğinde hazırladığı sofraya oturdum. Belli bir müddet hiç konuşmadık.

" - Benden önce hayatın nasıldı? "

Napcan aq nikahına mı alcan ?

" - Harika sayılmazdı. "

" - Daha ayrıntılı. "

" - Her gün mutlaka 100 sayfa kitap okurdum, sahile yürüyüşe çıkardım, bol bol okuldan kaçardım... "

" - Harika da değilmiş. "

Zaten söylememiş miydim?

" - Artık odama geçebilir miyim? "

Yutkundu ve devam etti,

" - Sana bir şey soracağım. Benden nefret ediyor musun? "

" - Bana kaybettiklerimi geri verebilir misiniz Bay Bieber ?

***

Kitaba en son yb attığımda 1k falandık. Şimdi yeni bölümü yayımlıyorum ve 5K yız. Bu sizler sayesinde.

Inanın duygulanıyorum...

Ve küçük bir rica sevdiğiniz 3 hesabı etiketleyip onlara onaları sevdiğinizi söyler misiniz? Hayatta sevgi kadar paylaşılması güzel bir şey yok.

allahiswatchingjerry
L

oveIsJustin
hayaller_iptal_-

Bu okurlarım bir teşekkürü hak ediyorlar. Hem de fazlasıyla. Sırada ki bölümleri onlara ithaf etmeyi planlıyorum.

Ve gelelim benim sevdiğim 3 hesaba

iamkyIiejenner
qodisawomannnn
alisonshine

Sürtük || Bieber ( +18 ) ASKIDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin