Ahogy minden kezdődött...

25 1 0
                                    

Maja a nevem. Járok úszásra, viszont nem versenyszerűen csinálom. 8.-os vagyok de az osztályomról kesőbb mesélek, csak annyit róla hogy nincsenek barátaim. Az úszóedzésen is ki vagyok közösítve. Már kiskorom óta nincs egy barátom sem. Sőt sosem volt. Aztán egy nap jóba lettem egy lánnyal a neve:Evelin(ő volt az egyik leggonoszabb velem). Nem is értem, hogy történt a dolog. Talán úgy, hogy nem voltak ott edzésen a menő barátai és elég voltam neki. Egész edzésen tök jól elvoltunk aztán megkérdezte nem e kísérem haza én meg csak annyit mondtam persze.
Megnyílt felém, hogy a legjobb barátnője:Liza(ő is egy menő csaj) megváltozott. Úgy érzi már nem az a lány akit 4 éves korában megismert. Rákérdeztem miben változott.
Evelin csak ennyit mondott:mindenben.
Nem nagyon értettem ehhez a témához, úgyhogy inkább csak témát váltottam annak reményében, hogy jobb lesz.
Természetesen annyira elvoltunk, hogy már anya hívott, hogy mikor megyek már haza.
Másnap a suliban az osztálytársaim magukhoz hívtak felelsz vagy merszezni az udvaron én meg elvoltam csodálkozva, hogy mitől lettem én ennyire fontos. Aztán Evelin odajött hozzám és megölelt aztan továbbment. Fura volt ez a 2 nap.
Nem baj holnap újra edzés és majd kiderül, hogy csak érdekbarát vagyok e vagy sem.

Csak egy tinilányWhere stories live. Discover now