7 nap után se változot semmi.Utoljára Tom 2 napja ment ki a házbol mer nem volt ithon több Smirnoff.Edd és Mat nagyon aggodtak érte.Egyik nap Matnek és Eddnek megint el kellet mennie és biztonság kedvért Tomot ell viték egy motelde hogy semmi gond ne legyen.Mikor megérkeztek az első emeletre kapot szobát.Tom rögtön be zárkozot a szobába.Lehuzta a redönyöket és le ellenörizte hogy bezártae mindegyik ajtot.Kb 0:17 kor még Tom fent volt.Le akart menni az utcában lévö éjel nappali kis boltba mer kicsit meg éhezet.Össze szedte a pénzét, fel vette a ruháját és el indult a bolthoz.Mikor a folyosn járt és mikor le akart fordulni neki ment valakinek.
-El nézést kérek.
Mondta tom
-Semmi daj.
Tomot fel segitette az idegen nem nagyon látta az arcát mert egy baseball sapka volt rajta.
-Én voltam a hibás nagyon sajnálom és ha lehet kárpotolnám valamivel.
-Semmi baj tényleg .
Válaszolta Tom egy kis mosolyal a száján.
-Kérem büntudatom lenne miata had hivjam meg minimum egy kávéra vagy teára.
-Köszönöm egy kávét el fogadnák
Mondta Tom.
Mikor az idegen el kisérte a szobájához csodálkozva látta hogy csak 1 szobára lakik töle.Bementek az idegen házába, csinált Tomnak kávét.Tom miután be fejezte a kávét feltet egy kérdést az idegennek.
-Elnézést uram de meg kérdezhetem a nevét?
-Oh persze de nem lenne baj ha ön kezdené?
-R..Rendben.A nevem Tom.
-Oh az én nevem...Larsson
-T..t..tesék
-Vagyis a tljes nevem Tord Larsson.
Ahogy ezt ki mondta Tom ugy érezte magát hogy kezd álmosodni és hirtelen elájult.Ahogy felkelt észrevette hogy teljesen meztelenül egy fekete szobában ün lebilincselt kezekel.
-Ah..mi..mi törté?És hol vagyok?
-Sajna ezekre most nem fogsz válaszokat kapni.
Akkor vette észre hogy Tord egyik beteg fantáziájába került.Tord el kezdet Tom felémenni és minkor 20 centire állhatot tölle.Tord lassan el kezte a nadrágján lévö slicet le huzni.
-T..Tord ne csináld.
-Ohh de kurvára meg fogom teni.
És azal a lenületel bele tete Tom szájába.Tom alig kapot levegöt.Könybe lábadt a szeme és el kezdet sirni a kisseb soktol és a fájdalomtol ahogy feszült a szája.Tord ahogy ezt megláta el kezdet hisztérikusan nevetni.
-Haha ojan szánalmas arcot vágsz hogy még jobban fel izgat.
Trod ki vette Tom szájábol és megfogta Tom csipöjét hogy háttal lehesen neki.[Oké fárat vagyok és nem tudom hogyan fogalmazhatnám meg a fojtatást sorry🙏]
Remélem tetszet a fojtatás holnap jön az uj rész😘(és remélem tetszik a rajz kb 5 óráig csináltam és nehéz volt ugy csinálni hogy a szüleim vagy a növérem ne lássa meg)