Hiányoztatok

254 20 4
                                    

Mikor Tord ezt mondta Tomot kirázta a hideg. Tom felment a szobájába és felöltözött utcai ruhába.

-Mentem Edd et és Matt et meglátogatni.

-Oh.... akkor egyedül leszek...

Tord kiment a szobából. Tom nem tudta hogy mos mi baja van. Kiment a bejárati ajtón és elkezdet sétálni Edd ékhez.

Eközben Tord

Tord visszamegy megnézni hogy Tom tényleg elment e.

-Ééés... tényleg egyedül hagyott ....és most magamban beszélek oké tényleg egy állat vagyok.

Tord oda ment a szekrényhez és levett a tetejéről egy doboz müzlit.

-fuuj csak gyümölcsös van.*sóhaj* Éhes koldus nem válogat.

El készítette a tál müzlit és fintorogva megette. Tord vissza meg a szobájába és észrevesz valamit a földön.
-Ez meg...?

Tom út közben
(Végre mehetek Eddékhez már nagyon hiányoztak)Tom megált egy kisálat kereskedés elött.

-Veszek valamit Ribgonak. Aztán elmegyek és nézek valamit Mattnek és Eddnek is.

Bement és vett egy játék egeret. Elugrott a szembe lévő boltba. Vett egy doboz coca colat és egy pipere tükröt. Mikor kiment a boltból Tord hirtelen oda futott hozzá.

-Te mit keresel itt?

-Előtte en tennék fel egy kérdést. Mi volt az a búcsú levél az ágy alatt!?

-M..mi? A..az semmi..hehe.

-Kérlek mond meg aggódok érted.

-miért aggódsz?

-Mert lehet hogy érzéketlenek hiszel de rohadtul érdekel hogy mi van veled es hidd el szeretlek es nem akarom hogy bajod essen.

-Hagy es kérlek ne kövess.

Tom elrohant es közben elkezdett sírni. Tord nem akart utána menni nehogy még jobban felzaklassa.

-sajnálom

Mondta Tord magában és vissza fordult.
Tom odaért Eddékhez. Bekopogott az ajtón. Hallott pár léptet és valaki kinyitotta az ajtót.

-TOM!!

Matt rögtön át ölelte.Tom kicsit meglepődött

-Oh szia Matt te is hiányoztál.

Tom meg simogatta Matt fejét. Matt elengedte

-De jó hogy itt vagy gyere beljebb.

-Rendben. Edd hol van?

-Fent a szobájában alszok. Lehívjam?

-ha nem lenne baj.

-dehogy.

Matt felrohant az emeletre és mikor le jött Edd Ringoval a kezében követte.

-Tom.

Edd le tette Ringot a földre és oda rohant meg ölelni.

-Már nagyon hiányoztál.

-Ti is nekem

Matt is csatlakozott az ölelésükhez.

Eközben Tord otthon

Bement a szobájukba es újra elolvasta a levelet.

-ch...idióta. Ha bánt valami miért nem mondod el?

Tord meg hallotta a bejárati ajtó csapódását.

-Tomnak még nem kellet volna meg érkeznie.

Mikor le ért a lépcsőn észrevette hogy egy idegen fekete pulcsiban feldúlja a konyhát egy késel a kezében. Tord lassan felmeg a lépcsőn amennyire halkan csak tud és be zárkózik a fürdőbe. A telefonján meg csörgette Tomot. Tom felvette .

-Mi az?

Remegő hangon csak ennyit tudott mondani.

-Valaki van a házban.

Meg szakadt a kapcsolat. Tom oda ment Eddékhez.

-Bocsi de most mennem kell srácok.

-oh hat...akkor szia

Edd felment az emeletre.

-Szia Tom és köszi meg egyszer az ajikat.

-szívesen és  szia Matt

Tom kiment az ajtón és elkezdett haza felé rohanni. Mikor hazaért látta hogy feldúlta a házat mikor elkezdte keresni Tord ott a szobájuk elött vércseppek voltak. Mikor próbálta kinyitni az ajtót nem bírta, valamivel kitámasztották.

-Hé Tord én vagyok.

Hallott egy hangot ami vonszolásnak tűnt. Tom kitudta nyitni az ajtót.

-To....úristen.

Tord volt az ajtó mögött egy késsel a hasában. Tom felhívta a mentőket. Magához húzta Tordot

-N..Nyugi minden rendbe fog jönni.

Tom elkezdett sírni.

-..Nincs okod sírni Tom..

Tord letörölte Tom könnyeit.

Nos itt lenne a folytatás és remélem nem lett olyan gaz T-T

Tom x TordDonde viven las historias. Descúbrelo ahora