Evet,insanlar ne kadarda kötüler değil mi? Hiçbirşeyi yapmana izin vermiyolar. Bazen onlardan dolayı hayattan soğuyorsun,kendine zarar vermeye kalkıyorsun,herşeyi içine atıyorsun. Ama yine onların karşısın da hiçbirşeyi dile getirmiyorsun. Sırf onların iyiliği için peki ya neden böyle yapıyorsun? Onlar sen onların karşısında ölürken bile kıllarını kıpırdatmazken..?
Bugün okulumun yaz tatilinden sonraki ilk günü aslında biraz gitmeye çekiniyorum. Sınıftaki çoğu kişinin beni dışlayıp sevmemesinden dolayı olsa gerek.....
Evet geldim okula düşündüğüm kadar kötü değildi. Bazı insanların laflarından ve eskileri görüp kalbimin acımasını saymazsak...
Ben aşk konusunda da hep kandırıldım. Hep ihanete uğradım.Bazı arkadaşlıklarım kardeş olarak gördüğüm kişilerdende. Ve o kadar safım ki her seferinde yeniden inandım, bana yaptıkları kötülükleri takmadan her seferinde yeniden denedim baştan sara sara.Tahmin ettiğiniz gibi çoğu zaman da son hiç değişmedi. En sonunda ise vazgeçtim hepsinden. Kendime yeni bir sayfa açmayı denedim.Hayatım yavaş yavaş düzeliyor sanki. Ama eskileri her gördüğüm de içimde kopan fırtına anlatılamaz. Bazen mutluluk duyuyorum iyi yapmışım diye bazen de çok özlüyorum o zamanları keşke başa sarabilsem diyorum.Böyle iyiyim ben hayatı geriye saramam.Sarabilsem bile yine mutsuz olurum.Evet geceleri kimseye gözükmeden ağlayıp,gündüzleri o mutlu gözüken halime büründüğümde doğru...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVMEK SUÇ MU? -SUÇ!
ChickLitSen diğerleri gibi değilsin herşey sana suç bazen aşık olmana bile izin vermezler zalim insanlar senin hiçbirşeye hakkın yok çünkü...