Bugün her zamanki gibi yine okula gittim.Artık bazı insanların bana kötü davranmasına alıştım. Ama en azından tam olarak yanlız değilim kardeşim saydığım insanlar var. Onlar hep benim yanımda oluyorlar.Her neyse işte okul her zamanki gibiydi.Bugün arkadaşımla teneffüste bahçede dolaşırken biriyle karşılaştım. Daha önce okulda gördüğümü hatırlamıyordum. Yada belki de ben daha önce ona dikkat etmemiştim. Bir süre bakıştık.Benim arkadaşım ile onun yanındaki arkadaşı ise hiç bir şey anlamamışlardı. O gün ona karşı içimde birşeyler olduğunu sezdim. Ama anlatamayacağım bir duyguydu bu. Bende tam olarak anlayamamıştım..
Bugün pazartesiydi bundan dolayı son iki dersimiz bedendi.Arkadaşım gitarını getirmişti. Biz ise o gitar ile uğraşıyorduk. Teneffüste yanımıza gelip çalmaya çalıştılar.Bi havalar bi havalar sanki sanırsın yılların gitarcıları. Ee tabikide çalamadılar.Ve bizde bundan sonra onların adını "Gitar Çalamayanlar Grubu" yaptık. O gün onunla tam olarak olmasada ilk konuşmamdı ve mutluydum.
İlerki günlerde ona olan duygumu biraz daha anlamaya başladım. Yavaş yavaş ondan hoşlanmaya başlıyordum.Ben gerçekten sanırım onu seviyordum. Ve bunu sanırım biraz çok belli ettim. Neden mi? Çünkü yine bunun yüzünden üzüldüm.Biri geldi yanımıza beni onun hakkında uyardı.Bırak peşini onu ben seviyorum dedi. O gün dostum dediğim ben onun karşısında pek birşey diyemezken beni korudu. Aslında o gün anladım. "Dost Kara Günde Belli Olur" lafının doğruluğunu. Daha öncelerde de gelmişti böyle bir olay başıma kardeş dediklerimin hepsi de bir bahane bulup yanımda olmamış. Sadece beni bugünkü gibi koruyan dostum yanımdaydı. Ben daha öncede tattım bu gibi ihanetlerden daha ağırlarını.
Biliyor musunuz? İnsanlar size hiçbir konuda izin vermiyorlar. Aşık oluyorsun geliyorlar laf ediyorlar,kızıyorlar. Dostun oluyor anında ihanete uğruyorsun.Bazıları da sana umut verip kaçıyor. Bunların hiçbiri seni üzmekten,kahretmekten başka hiçbir halta yaramıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVMEK SUÇ MU? -SUÇ!
ChickLitSen diğerleri gibi değilsin herşey sana suç bazen aşık olmana bile izin vermezler zalim insanlar senin hiçbirşeye hakkın yok çünkü...