3.BÖLÜM

11 1 1
                                    

            Bugün haftasonu olduğundan dolayı evdeyim. Arkadaşımla saat 2:30 da buluşmak için sözleşmiştik. Saat ise 2:00 dı. Yarım saatim kalmıştı. Bundan dolayı hazırlanmaya başladım.
       Evet buluştuk. Neyseki sadece beş dakika geç kalmıştım. Normalde çoğu zaman geç kalan biriyimdir. Neyse bir kafeye gitmeye karar verdik. Ve kafeye gittik. Ben sıcak çikolata arkadaşım ise kahve almıştı. Biz konuşmaya dalmışken yanımıza iki görevli geldi ve çıkmamızı rica etti. Nedenini sorduğumuzda ise bize "Bazı müşterilerimiz rahatsız oluyor" diye yanıt verdi ve resmen bizi kapı dışarı etti. Anlamıyordum ki kimseye zarar vermeden sakince oturup konuşuyorduk. Kime zararımız olmuştu ki? Biz hala o şaşkınlığı üzerimizden atamamışken kafeye doğru baktığım sırada bize kahkahalar atarak bakan ayağı kırık birini gördüm. Evet bu geçen gün çok güzel bir biçim de hastanelik ettiğim kişiydi. O bana kahkahlarla bakarken yavaşca orta parmağımla kırık ayağını gösterip gülümsedim ve anında kahkahası durdu. Sonra ise zaten biz artık gittik. Akşama kadar gezdik,dolaştık. Sonra da evlerimize gittik.
          Tam uyumak üzereyken tanımadığım bir numaradan mesaj geldi. Mesaj da "HEMEN AŞAĞIYA İN!!" Yazıyordu. Birisi eşek şakası yapıyor diye takmadım ve uyumaya çalıştım. Ama şuanda camdan sesler geliyordu. Merakıma yenik düştüm ve pencereden baķtım. Kimse yoktu buna anlam verememiştim. Dediğim gibi işte biri benle kafa buluyordu. Uyumaya çalıştım. Ama beni sabaha kadar bu şekilde rahatsız etti. En sonunda dayanamayıp aşağıya indim. O sırada da saat 6:30 a geliyordu.Etrafıma bakıp  "Hey!! Nerdesin ha? Gelmemi istiyordun işte geldim. Çıksana!" Diye bağırdım. Ama hiç bir ses gelmedi. En sonunda dayanamayıp tam içeri girecekken değiştirilmiş şekilde bir ses geldi. "Gitme ne olur biraz daha kal yanına gelemiyorum bari görmeme izin ver lütfen." Dedi. Büyük ihtimalle biri bana oyun oynuyor. Artık bu yalanlara kanmıyorum ben. Eskideki olaylardan dolayı akıllandım artık. Zaten beni sevecek insan yokki bu dünyada. Ben de bunun bir eşek şakası olduğuna karar verip içeri girdim. Bugün okul günüydü. Ve ben neredeyse hiç uyuyamamıştım. Neyse ki nedense pek uykum yoktu. Az da zamanım kalmıştı. Ben de okul için hazırlanmaya başladım.Yarım saat içinde hazırlandım ve yola çıktım. Aklım çok karışıktı. Bu zamanlarda bir sürü olay yaşanmıştı. Hele şu eşek şakası diye düşündüğüm olay. Acaba gerçekten eşek şakası mıydı? Off saçmalıyorum tabiki de eşek şakası. Beni kim doğru dürüst sevebilir ki?

SEVMEK SUÇ MU? -SUÇ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin