Multide harika betül var. 👑
"Öykü yine nerede?" diye merakla sordu Sude "Merak etme tatlım. Kesin televizyonun karşısında uyuyakalmıştır yine" diye yanıtladı Betül. Gerçektende televizyonun karşısında masum bir şekilde uyuyordu.
(Buna aranızda gerçekten inanan var mı la? Şimdi asıl hikayeye geçiyorum)
Günüm muhteşem arkadaşım Sudenin çığlığıyla başlamıştı. Koşarak yanına gittim. Yüzünde tuvalet pompasıyla odanın içinde koşuşturuyodu "Lan naptın kendine mal!" dedim Sudeye "Ya sen bana bi maske verdin ya yüzüne pompa hareketleriyle uyguladedin bende yaparken yüzüme yapıştı! Yardım et!" "Ben sana pompa hareketleriyle değil tampon hareketleriyle dedim mal!" dedim ve yüzündeki pompayı çıkarmaya çalıştım. Ama başaramadım.
Bu sefer mutfaktan Betülün çığlığı geldi. Yanına gittiğimde beni görünce tekrar çığlık attı. "Lan sen gece ıslak saçlamı yatyın. Bu tip ne?!" dedi bana "Lan sen kendi haline bak. Bütün yüzün yumurta olmuş!" diye karşılık verdim. Kek çırpmaya çalışırken blendırı düşürmüş mal. Birden kapı çaldı. Üçumüz birden kapıya yöneldik. Betül Sudeyi görünce kahkaha atmaya başladıno gülünce bende güldüm. İkimizide gülme krizi tutmuştu. Sude bize söverken kapıyı açtık. Gelen Edislerdi. Bizim bu tipimizi görünce ilk önce uzaylı görmüş masum köylü gibi baktılar. Sonra Edis Betül ve bana "Lan bi şu Sude akıllıydı. Onuda kendinize çevirdiniz" dedi "Yoo neyim varmış benim" dedi Sude "Lan yüzünde tuvalet pompası var!"
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Onlara neler olduğunu anlatınca hepimiz tekrar güldük. Sonra Ayaz "Ya ben acıktım" dedi Ege'de "Pizzacıya mı gitsek abi ya" dedi. Biz Betülle sevinç dansı yaparken diğerleri bize acımış bir surat ifadesi ile bakıyorlardı. "O zaman biz gidip hazırlanalım" dedi Sude.
Hemen odalarımıza dağıldık. Ben askılı siyah mini bi elbise giyip üzerine kot bolero şeklinde bi ceket giydim. Körli saçlarımı açık bıraktım. Makyaj ise siyah bi eyeliner rimel ve açık pembe bi ruj sürdüm. Aahh berdeyse unutuyodum. Ve son olarak siyah ojelerimi sürdüm. Sonra salona indim. Ege "Oo kanka keşke gelmeye zahmet etmeseydin" dedi. Bende dil çıkardım. Körli olmama rağmen neden bu kadar uzun sürüyo ki ameka?
Selüüüğ. Şimdi okuruşlar bu ilk bölüm o kadar güzel olmasada sahip çıkalım dedeye. Etiket yapmayı unutmayın. Çüğz...
GramerRadiance
purplepopy
sudeee2005
Albrittina_Lover2
korlininmavisi
korligorlll
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Market Arabası ||| •Körli Maviş Lemon Serisi 1•| (Düzenlenmede)
Comédieİspanyada yaşayan dört aptal kızın maceraları... Biz ki çiçeği burnunda dört genç kız.. Çoğu gerçek çoğu hayal ürünü olan, acemilik eseri bu kitabımızda yaşamak istediğimiz maceralarımızı anlatıyoruz. Hepinizi bekleriz. ✋Kapak tasarım bizzat bize a...