ΣΚΗΝΗ 12

25 1 0
                                    

ΣΚΗΝΗ 12 – ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΑΛΙΝΑΣ, Η ΑΛΙΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΥΛΟΠΟΡΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ, ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΞΩΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΕΙ. ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ. ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΝΤΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΤΟΥ. Η ΑΛΙΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΤΗΣ. Ο ΑΝΔΡΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΥΨΩΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ. Η ΠΟΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΛΕΙΣΤΗ, ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙ ΛΙΓΟ, ΚΑΘΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΝΤΥΝΟΤΑΝ. ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΑΘΟΡΥΒΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ. ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΙΕΡΑ, ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΕΚΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΑΛΙΝΑ. (ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΚΡΥΜΜΕΝΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ). Η ΑΛΙΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ, ΒΑΦΕΤΑΙ, ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΛΥΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙ. ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΤΗΣ ΜΠΑΝΙΕΡΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΕΚΕΙ ΣΑΠΟΥΝΙ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ. Ο ΑΝΔΡΑΣ ΦΑΝΕΡΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΜΕΝΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΥΚΓΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ – ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΚΟΜΜΕΝΗ – ΑΝΑΣΑ ΤΟΥ. ΚΑΘΩΣ Η ΑΛΙΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ, Ο ΑΝΔΡΑΣ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΝΙΕΡΑ. ΠΑΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ. Η ΑΛΙΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ.

ΑΛΙΝΑ – Έλα αγάπη.

-ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΑΝΟΥ, ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ –

ΔΗΜΗΤΡΗΣ – Έλα, αργείς;

-ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΑΝΟΥ-

ΑΛΙΝΑ – Όχι, σε λίγο είμαι κάτω.

-ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΑΝΟΥ-

ΔΗΜΗΤΡΗΣ – Έλα τώρα γιατί η Δανάη έχει αρχίσει να μου σπάει τα νεύρα.

-ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΑΝΟΥ-

ΑΛΙΝΑ – Χαχαχα, καλά έρχομαι αμέσως.

- Η ΑΛΙΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ. ΤΡΕΧΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ. –

Η Αρχή του ΤέλουςWhere stories live. Discover now