ΣΚΗΝΗ 16

31 1 0
                                    

ΣΚΗΝΗ 16 – ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ – ΛΟΝΔΙΝΟ. ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΛΕΞΙΟΥ - ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΔΕΡΦΟ ΤΗΣ ΑΛΙΝΑΣ, ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ. Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΣΚΕΨΗΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΝ ΒΑΪΟ. ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΑΝΗΣΥΧΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ.

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ – Πατέρα πρέπει κάτι να κάνουμε.

ΒΑΪΟΣ – Το ξέρω, αλλά τι;

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ – Πρέπει να βοηθήσουμε την κατάσταση. Δεν μπορούμε να το αφήσουμε αυτό να περάσει έτσι. Δεν καταλαβαίνεις; Η τιμή και το όνομά μας αυτή τη στιγμή απειλούνται.

ΒΑΪΟΣ – Και σε ξαναρωτάω, τι μπορούμε να κάνουμε εμείς αυτή τη στιγμή;

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ – Είσαι ένας απο τους πιο ισχυρούς ανθρώπους στον πλανήτη. Με ένα τηλεφώνημα μπορείς να τους καταστρέψεις. Όλα όσα έχουν εναντίον μας μπορούν να καταστραφούν μέσα σε μια μόνο στιγμή. Μόνο όμως με τη δική σου διαταγή θα είναι κάτι τέτοιο εφικτό. Σκέψου το σε παρακαλώ.

ΒΑΪΟΣ – Θέλεις να κάνω κάτι για να σώσω την οικογένειά μας. Να σώσω την τιμή και το όνομά μας. Και μου ζητάς να κάνω κάτι τόσο απάνθρωπο. Κάτι που δεν έχω κάνει τόσα χρόνια. Κάτι που ούτε καν είχε περάσει ως λύση απο το μυαλό μου.

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ – Πρόκειται για την οικογένειά σου. Για την γυναίκα σου. Για τον γιο σου. Για την κόρη σου.

ΒΑΪΟΣ – Η Αλίνα δεν έχει σχέση με όλο αυτό. Δεν ξέρει τίποτα. Ούτε η μητέρα σας ξέρει.

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ – Αυτό το λέμε εμείς. Νομίζεις θα μας πιστέψουν; Ξέρουν πόσο σημαντική είναι η Αλίνα για εσένα. Εκεί θα μας χτυπήσουν.

ΒΑΪΟΣ – Και μου προτείνεις να γίνω δολοφόνος...

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ – Δεν γίνεσαι δολοφόνος. Απλά κινείς νήματα. Δεν θες να σώσεις την κόρη σου;

ΒΑΪΟΣ – Μα γιατί να πάνε στην Αλίνα;

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ – Γιατί είναι πλέον ο πιο εύκολος και ταυτόχρονα σημαντικός στόχος τους.

ΒΑΪΟΣ – Γνωρίζουμε τι ψάχνουν;

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ – Φυσικά. Τα χαρτιά.

ΒΑΪΟΣ – Τα χαρτιά έχουν καταστραφεί.

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ – Μαζί μου μιλάς. Όχι με τον εχθρό. Ας είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας.

Η Αρχή του ΤέλουςWhere stories live. Discover now