ΣΚΗΝΗ 6

58 3 0
                                    

ΣΚΗΝΗ 6 – ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ, ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΤΡΩΝΕ.

_________________________________________________________

ΔΗΜΗΤΡΗΣ – Μπαμπά, πως πάει το μαγαζί;

ΙΑΚΩΒΟΣ – Έχει πάει και καλύτερα μπορώ να πω, αλλά είμαι ευχαριστημένος.

ΑΛΙΝΑ – Πάντως ο πατέρας μου επιμένει να επενδύσει στο μαγαζί σας.

ΙΑΚΩΒΟΣ – Εκτιμώ την προσφορά του πατέρα σου κορίτσι μου, αλλά δεν θέλω να φανεί οτι προσπαθώ να εκμεταλλευτώ την σχέση που έχεις με τον Δημήτρη.

ΑΛΙΝΑ – Μα, δεν είναι έτσι. Ο πατέρας μου πιστεύει πως πραγματικά θα μπορούσε να γίνει μια πολύ κερδοφόρα επιχείρηση.

ΠΑΝΟΣ – Σιγά την επιχείρηση ρε Αλίνα.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ – Κι όμως, η πώληση και επισκευή επίπλων είναι πολύ κερδοφόρα στο εξωτερικό.

Ιάκωβος – Εδώ όμως είναι Ελλάδα. Και όχι εξωτερικό.

ΑΛΙΝΑ – Αυτό που εννοεί ο Δημήτρης είναι πως θα μπορούσε να γίνει μια επέκταση και στο εξωτερικό. Ο πατέρας μου θα έρθει για δουλειές την επόμενη βδομάδα, θα ήθελε να συναντηθήτε και να μιλήσετε.

ΙΑΚΩΒΟΣ – Πολύ ευχαρίστως, αν και δεν νομίζω πως θα μπορέσει να με μεταπείσει.

ΑΛΙΝΑ – Όπως θέλετε.

ΠΑΝΟΣ – Εάν τελειώσατε με το γλυκό, θα ήθελα όλοι να μεταφερθούμε στο σαλόνι.

ΈΛΛΗ – Γιατί;

ΠΑΝΟΣ – Γιατί πιάστηκα.

- ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ. ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΥΘΡΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ –

ΔΑΝΑΗ – Αλίνα πρέπει να σου πω. (Ψιθυριστά)

ΑΛΙΝΑ – Πες μου. (Ψιθυριστά)

ΔΑΝΑΗ – Ιδιεταίρως. (Ψιθυριστά)

ΑΛΙΝΑ – Εμάς μας συγχωρείτε μια στιγμούλα. Επιστρέφουμε.

- ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΑΥΛΗ –

Αλίνα – Τι έγινε;

Δανάη – Ήθελα να σου πω.

Αλίνα – Πες μου.

ΔΑΝΑΗ – Θα ήθελα να πάω μόνη μου στο ραντεβού με τον Πέτρο.

ΑΛΙΝΑ – Γιατί;;

ΔΑΝΑΗ – Ε, ξέρεις τώρα πως μπορεί να εξελιχθεί η βραδιά.

Η Αρχή του ΤέλουςOnde histórias criam vida. Descubra agora