Sabahın köründe bu lanet kokuyu gidermek için elimden ne geliyorsa yapıyordum.İçimden ağıza alınmayacak küfürler ederken bir yandan kimsenin görmemesi için çaba sarfediyordum kahrolasıca kevın...
Bana bulaşmakla büyük bir hata ettin şimdi cansız bedenini yok etmekle uğraşacağım seni ahmak!
Arabanın bagajı leş gibi kokarken kevın itinin ağır cüssesini sürüklüyordum merak ediyorsunuz değil mi ? Ben kimim ? Merhaba ben bryan 27 yaşındayım ve beyin doktoruyum kimsesiz,yetimhanede dayak yiyerek işkenceye uğrayarak büyüyen ruhunu kaybetmiş bir psikopatım daha doğrusu katilim.Tanrının çizdiği bu yolda ilerlerken nereye sürüklendiğimin farkında değildim fakat kimseyi zevk için öldürmedim sadece doğruyu bulma yolunda önüme çıkan 76 kişiyi katlettim beni buna zorladılar hedefim gerçeği öğrenmek kim olduğumu ve nereden geldiğimi bunu engellemek isteyen piç kuruları ve sürtüklerin boğazını kesmeye hazırım peki ben akıl hastasımıyım ? Yoksa kendi kişiliği arasında gelgitler yaşayan bir salakmı ? Hayır hiçbiri değildim beni bir kalıba koyamazsınız çünkü kan kokusunu kaldırıcak kapasitede değilsiniz her neyse..
Kevın'ı yakıp buradan toz olmalıydım çünkü bir gören olursa problem yaşayabilirdim 1 hafta içinde tam 8 kez arabanın plakasını değiştirdim bu çok zahmet verici ama en ufak bir hatada demir parmaklıkların arkasında ömrümü çürütecektim bu hiç hoş olmazdı.işimi halledip çekip gidecektim sonra sabah yürüyüşüne çıkıp deniz kenarında kahvemi yudumlayarak manzaranın tadını çıkartacaktım umarım işler ters gitmez...
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Hikayesi
Mystery / ThrillerKötü Niyetli Fahişeler Casper Gibi Duvardanda Geçer