Saat 6.35 olmuştu kevın'ın cesedini yakmıştım arabanın plakasını değiştirmek 10 dakikamı almıştı bu olay sinirimi bozuyordu fakat yapmak zorundaydım.Plaka işini halletikten sonra arabaya yöneldim saat 12.45'te bir hastayla randevum vardı ormandan ayrılıp yola koyulduktan sonra eve gitme duygusuna kapıldım fakat vazgeçtim kendime verdiğim sözü tutacaktım deniz kenarında kahvemi yudumlarken manzaranın tadını çıkartacaktım ama bundan önce bir benzin istasyonuna uğramam gerekecekti benzinim bitmek üzereydi...
Saat 7.06'da benzincideydim arabayı sakince parkettim anahtarı görevliye verip markete girdim sandviç almalıydım kevın yüzünden hamburgerime kan bulaşmıştı.
Sandviçimi alıp çıkarken gözüme benzin istasyonunun renkli ışıkları çarpıyordu kafamda düşünceler vardı ben kimim ? Ailem kim ve nerede ? Yaklaşık 15 yıldır bunun peşindeyim bulduğum tek şey öz kardeşimin ve babamın yaşıyor olmasıydı fakat nerede ve ne şekilde yaşadıklarını bilmiyordum.İlerledim görevliden anahtarımı alıp cebimden çıkarttığım 140 doları uzattım ve arabama bindim cep telefonumda 6 cevapsız çağrı vardı bu eric'ti en yakın dostum ve sırdaşımdır fakat katil olduğumu o dahi bilmez ki bunca zamandır bende nasıl yakalanmadığıma şaşırıyorum.
Saat 7.30'da kahvemi aldım deniz kenarında manzarayı seyrederken huzuru arıyordum bunca şey ne zaman sona erecek diye düşünüyordum dalıp gitmişim farkında bile değildim
Saat 8.30'da evin önündeydim kapının önünde bir sepet gördüm bu yine laura'nın işi olmalıydı sepetin üstünde ki örtüyü yarılayıp notu okudum "seni evde bulamadım umarım çörekleri beğenirsin" bu sürtük başımın belasıydı her defasında bana yemek getirip onu yatağa atıcağımı düşünüyordu...
Yanılıyordu kadınlardan oldum olası nefret etmişimdir hiç bir zaman güvenim olmamıştır onlara zaten dediklerine göre beni doğurup sokağa atanda kahrolası annem imiş ruhu şad olsun..
Bu sürtükler kendilerini masum göstermek için her yolu denerler ve kanınıza girerler ben yalnız yaşayan bir adamdım ve bu böyle devam edecekti hayatımı bir kadına göre şekillendiremezdim.
Sepeti alır almaz içindeki çörekleri kapının girişinde duran çöpe boşalttım bu cidden keyif vericiydi sürtük seni !
Eve girdim ev telefonunda 3 kişiden mesaj vardı eric beni merak ettiğini söylemişti bir diğerinde küfürler etmiş bana sövmüştü onu sinirlendirmek gerçekten çok eğlenceliydi son mesajda ise hastaneden mesaj bırakılmıştı "doktor bryan johnson saat 12.30'da randevunuz iptal olmuştur"
Bu bugünün en güzel haberi olmalıydı hastaneye gitmeme gerek kalmamıştı evde dinlenmek için fırsat bulmuştum
Tam o sırada birinin kapıyı tıklattığını duydum bu eric olmalıydı....
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Hikayesi
Mystery / ThrillerKötü Niyetli Fahişeler Casper Gibi Duvardanda Geçer