Hemen ışıkları kapattım umarım çok gürültü çıkmamıştır.aynanın altında ki çekmeceden el fenerini alıp salonun ortasına doğru ilerledim yüzü dağılmış bir kadın yerde yatıyordu nabzını kontrol ettim durmuştu üstünü aradım fakat hiç bir şey bulamadım kim olduğunuda bilmiyordum şimdi tek işim bu cesedi yok etmekti odamda yatağımın arkasında ki gizli bölmeyi açıp bir ceset torbası çıkardım bunlardan hastanede çok vardı salona geçtim kadının kan içinde kalmış bedenini zorlukla torbaya koydum kenara çektim yerde ki ve masanın ayaklarına gelen kanı güzelce temizledim.
Saate baktım 04:21'di elimi çabuk tutmalıydım kadını arka kapıdan garaja sürükledim ve tüm gücümle arabanın bagajına yerleştirdim işin en zor kısmına gelmiştim bu cesedi yok edicek bir yer ve polis çevirmesinin olmadığı yollardan gitmeliydim direksiyona geçtim arabayı çalıştırıp garajın kapısını açmak için ev anahtarlığına bağladığım uzaktan kumandaya bastım yola koyulmuştum...
Yaklaşık 40 dakika sonra balta girmemiş bir orman buldum arabayı tenha bir yer parkedip yüzüme maske geçirdikten sonra garajdan cesedi ve küreği çıkarttım kuytu bir köşeye çekip kazmaya başladım 20 dakika sonra bayağı kazdığımı farkettim ve cesedi çukura attım üstünü güzelce kapattıktan sonra üstünden arabayla geçtim kazıldığı anlaşılmasın diye.
Saat 5.18'de ormandan son hızla çıktım kafamda sorular vardı o kadın kimdi ? Beni kim veya kimler öldürmek istedi ? Bunun cevabını zamanla öğrenecektim 5.57'de eve vardım arabayı garaja parkettikten sonra elime aldığım levyeyle odaları kontrol ettim kadın yatak odasının camından girmişti birdaha asla orayı açık bırakmayacağım.
Lanet olası ev kan kokuyordu bu beni rahatsız etmiyordu fakat birisi gelicek olursa sorun yaratabilirdi salonun alarmını aktifleştirip bir camı açmak zorunda kaldım artık yatak odama geçip biraz kestirmeliydim sabah 12.00'da hastanede olmalıydım çalar saatimi kurdum hemen uykuya dalmışım.....
DEVAMI YAKINDA....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Hikayesi
Mystery / ThrillerKötü Niyetli Fahişeler Casper Gibi Duvardanda Geçer