-... przeżyła, choć było kilka komplikacji podczas operacji... Musi teraz dużo wypoczywać, i nie może się denerwować
JA- Dzięki Bogu! Dziękuje panie doktorze! Za ile będzie mogła wrócić do domu?
DOKTOR- Jeżeli nic się nie wydarzy w ciągu 48 godzin, to za 2 dni Panna Joanna opuści szpital...
ZUZIA I CHARLIE- To wspaniale!- powiedzieli to równocześnie, przez co się zaśmiałem... Oni tylko spojrzeli na mnie wzrokiem typu: Serio kur*a?
~3 dni później~
_Asia's POV_
Wczoraj wieczorem wróciłam do domu. Teraz się obudziłam i ubrałam w to:
Włosy spięłam w kucyka:
Dzisiaj postawiłam cały dzień spędzić sama z netflixem...Jak powiedziałam tak zrobiłam...
~16:00~
Jest już 16, WOW! Zobaczyłam, że ktoś do mnie dzwoni. Był to Leo. Odebrałam
JA- Hej misiek!
LEO- Hej piękna! Chciałem Ci powiedzieć, że za 10 minut jestem u cb! Buziaki!
JA- Ale...- nie zdążyłam odpowiedzieć, bo Leo się rozłączył. Cóż ten wieczór spędzę z Leo, i netflixem... Może być... Usłyszałam pukanie do drzwi. Poszłam je otworzyć i zobaczyłam w nich Leo.
LEO- No hej kochanie!- powiedział i pocałował mnie w policzek i dał mi różę. Słodziak <3
JA- Hej <3! Chodź do środka!- powiedziałam to i poszłam położyć się na kanapę...
LEO- Widzę, że księżniczka jest dzisiaj lazy daizy <3 Oglądasz netflixa?
JA- Tak. Cały dzień - powiedziałam to i pocałowałam go w policzek... LEo usiedł obko mnie i objął mnie ramieniem...Tak spędziliśmy wieczór, dopóki nie zasnęliśmy...
Gdy rano się obudziłam, zobaczyłam, że Leo jest już przebrany i robi nam śniadanko... Miły początek dnia
LEO-Widzę, że księżniczka się obudziła <3
JA- Wait! Skąd masz nowe ubrania?- rozejrzałam się po pokoju i zobaczyłam duuuuużą torbę...- Czy ty masz zamiar się do mnie wprowadzić?
LEO- Spokojnie...Po prostu chce spędzić trochę czasu z moją księżniczką.
JA-Ok... Za chwilę przyjdę, idę się w coś czystego przebrać- najpierw poszłam do mojego pokoju wziąć zestaw na dziś:
Wzięłam prysznic. po czym się w to przebrałam... Poszłam do pokoju i spojrzałam na kalendarz... O f**k! Leo ma jutro urodziny!