Część 17 5/5

26 2 1
                                    

_Asia's POV_ , _Zuzia's POV_ 

WOW! To co tam zobaczyłam przerosło moje oczekiwania! Nad nami leciał RÓŻOWY samolot z transparentem, na którym było napisane:  "HAPPY BIRTHDAY ASIA & ZUZIA !!!<3" Skąd oni wiedzieli o tym, że mamy urodziny?! Nwm..., ale od razu mogę stwierdzić, że są to najlepsze urodziny ever!!! Od razu pocałowałam Lukasa/Jacoba, a ten mnie przytulił. Chłopak szepnął mi na ucho- To jeszcze koniec *bae... Chodź za mną- powiedział chłopak po czym wziął mnie za rękę...

_Zuzia's POV_

Razem z Jacobem poszliśmy do parku, była przemiła atmosfera.Był zachód słońca... Cały czas rozmawialiśmy. Ku mojemu zdziwieniu Jacob jednak mnie lubi, przynajmniej tak mi się wydaję, bo... jeżeli za mną rozmawia to chyba musi mnie lubić, c'nie? Rozmawialiśmy do momentu, aż Jacob się zatrzymał i stanął na przeciwko mnie, wyciągając z kieszeni spodni chustę, którą owinął mi oczy. Po chwili się mnie spytał- Ufasz mi?- ja na odpowiedziałam- oczywiście!- poczułam, że chłopak podszedł bliżej mnie, tak blisko, że aż stykaliśmy się klatkami piersiowymi... Poczułam, że chłopak chwycił rękę mi podbródek, i...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................stało się! Jacob...................................................m..................................................................n...............................................................................................i........................................................................e..............................p.....................................o...........................................c......................................a.............................ł................................o..................................w.......................................a.................................ł!!! Najwspanialszy prezent urodzinowy!!! Oczywiście oddałam pocałunek... Jego usta są miękkie i mają smak borówek...Mmmm... Całowaliśmy się długo, ale coś nam oczywiście musiało przerwać, a byli to...

_Asia's POV_

Razem z Lukasem poszliśmy nad jeziorko, była romantyczna i przemiła atmosfera...

Razem z Lukasem poszliśmy nad jeziorko, była romantyczna i przemiła atmosfera

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bars And Melody 2Where stories live. Discover now