Epilog

3.7K 130 9
                                    

Eh..bukan sambungan dia Z ke? lepas Y kan Z.

Ya memang lah lepas Y tu Z. Tapi selagi dia tak mati bukan namanya penghujung right?

Maksudnya..masih panjang lagi kan kisah hidup dia? Z tu kan penghujung.Selagi dia tak mati selagi tu lah tak habis cerita ni.

Adakah anda faham?
.
.
.
Tak faham sudah 😂

Tapi jangan ingat part kalini tak tamat ok? harini author merapu,maaf.

(ू•ᴗ•ू❁)

Huh,spm dah habis hidup lega sikit.Tinggal tunggu keputusan lepastu masuk U.

Sekarang bila keluar je aku pakai purdah.Dah senang sikit sebab aku dah tak sekolah.

Dan harini aku dah move on dengan Aidan.Baguslah.Ada hikmah Allah buat semua ni.Cuma Dia je yang tahu apa yang terbaik untukku.Aku redha.

Sekarang aku dah banyak berubah,Ig pun dah tak selalu main.Rasa macam nak jual je acc tu.Followers aku pon dah cecah 100K.Boleh lah jual.

Tapi bila difikirkan balik,lagi untung tak payah jual sebab aku boleh buat paid review dan gift review kan?tapi ada juga yang tak setuju.Tapi aku tak kisah dan benci.Mungkin cemburu kot (?)

sebab aku..


Akak Instafamous,

tak salah kan?biarlah orang nak kata apa,tak jadi apa-apa pun kat aku.

Ini jadikan aku lebih kuat.Lebih kuat untuk mengharungi cabaran yang lebih besar.Sebab aku tahu..Allah akan bagi cobaan dengan apa yang kita mampu.

Buat apa nak marah,buat apa nak sedih kan? sebab aku masih ada ibu yang sentiasa sayang aku and kawan yang selalu support aku,tolong aku time susah.Tu je dah boleh buat kita happy kan? Tak payah nak jadi famous and kaya.

"Weyh jom lepak kedai makan ajak mak kau sekali,aku belanja" kata Mia.

"Okay!😆"

"So boleh kan jadikan aku akak instafamous cam kau (・ิω・ิ)ノ"

"Ada aja lah kau ni "

"Kita kawan an?"

"Yalah"

Ψ(≧ω≦)Ψ

Kedai makan..

Gelak tawa mereka,senyum yang ikhlas diberikan,kasih sayang yang tak akan pernah pudar.Ya Allah terima kasih sebab bagi semua kebahagiaan ni kat aku.

Juga kau bahagiakanlah orang-orang yang pernah buat aku bahagia.Aamiin.

Jikalau rezeki aku menjadi akak instafamous,aku terima.

Janji hidup aku bahagia.

Sekian-

TAMAT.












Akak InstafamousWhere stories live. Discover now