En iyisiydik di mi biz iskence goren bizdik hep allah belamı verseydi de dogmasaydık .Neden iskencesiz bir şekilde ölemiyoruz niye sınıflandırılıyoruz. Eve iste bu benim hikayem bu caresizlerin hikayesizidir onların sesidir.
Su anda ayaklarim donmus agliyordum Bütün vücudum kas katı kesilmis azrail gelse diye bekliyordum .Migdem kırap içindeydi tuvaletteydim .Ne olur bu iskence bitsin ne olur diye dua ediyordum . Ne mi yapiyordum babamin anneme bayvan gibi bagirip benim serefsiz oldugumu ispatlamaya calismasini dinliyordum .Artık dayanamamıştim ve sinirle lavobadan çıktım.Keske ailemizi secebilseydik keske sen benim babam olmasaydin diye bagirdim . Ve o anda babam elinden silahi cikardi ve annemi öldürdü gözümün önünde. O anda yere yatıp kendimden geçmiş gibi ağlıyordum.Babam evden kaçıyordu gozumun önünden.112 aradım 1 saat sonra ambullans geldi ve annemi götürdüler. Deli gibiydim ya ölürse .Doktorlar üzerime geliyorlardı Ağlıyordum delicesine fırtına koparcasini o gün öldü.
2 yıl sonra
İste Şeymacım başımdan bundan geçti ben o gün ailemi kopmle kaybettim .Şeyma bana bakıyordu .Çok şaşırmışti benim bu kadar çok sey yasadığımı gerçi kim olsa çok şaşirdı. Biraz daha hikayemi paylasayim sizlerle o gün annem hastanede öldükten sonra salak gibiydim dünyam başıma yıkılmıştı. 16 yaşımda olduğüm için beni islah evine almışlardı .Çok fazla psikopat gençle beraber yaşadım .Orada bir kızla tanişmıştım sarışın mavi gozlu bi kızdı onunla dertlerimizi paylaşiyorduk .Kardes gibiydik onun hikayesi ise basitti annesi ve babasi trafik kazasında ölmüşte ben ona benim hikayemi anlatmamiştim anlatamamiştım. ikimizde 18 yaşimıza bastığımiźda birlikte çalişarak bir ev tutmuştuk .Kolay mıyďı asla bu yollardan geçmez .Her yiğidin harcı değildi yaptıklarımiz ama biz zoru başarmak içjn doğmuşuz oyle degilmi ? Çok guzel bir kafede çalişiyorduk ikimizde ta ki o yıl yaşadıklarımiz bizi bitirene kadar hayatimız bizi yanlışlara sürükleyene kadar .
Ponçik yazardan
Arkadaşlar ben buna benzer çok yazďigimi soyliyiceksiniz fakat ben yakın bir arkadaşimın babası buna benzer alışkanlıklara sahip bilinclenmek amaciyla bu yola baş koydum .Yorumlariniz bekliyorum sizi çok seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acımasızsızdır
ChickLitBi sapığim var ne yapabilirim 112 yi arasam bana yardim edebilir mi?