where ?

83 13 5
                                    


Dnes večer sedela s nimi za veľkým stolom opäť s horkastým pivom v ruke .

Z rádia sa ozývali koledy .

Na stenách svietili vianočné svetielka rôznymi farbami .

Na bare mal barman vystavené tri krásne vianočné ruže červenej farby a taktiež tam nechýbali ani zlatisté girlandy .

Chalani sa smiali , ale taktiež aj sťažovali . To by proste neboli chlapi aby sa nesťažovali.

Bol to proste večer ako všetky predchádzajúce s jediným rozdielom .

Zelená drevená stolička bola dnes večer osamelá v rohu miestnosti . Nikto na nej nesedel .
Z rohu sa neozýval jeho spev a hra na gitare .

,, No a proste potom som zistil , že... "

,, Baekhyun , prepáč , že ťa prerušujem , no kde je Chanyeol ? " pozrela na ostatních vrátane Baekhyuna , ktorý ju na zlomok sekundy prepálil nahnevaným pohľadom .

,, Bude asi doma . Dned mi spomínal , že ide písať novú pieseň , " ochotne jej odpovedal flegmatický Lay a následne si odpil z horkastej tekutiny , pričom mu biela pena vytvorila nad perami jemný pásik podobajúci sa fúzam .

V tom momente sa postavila zo stoličky a obliekla si svoj kabát svietiaci , v tomto ročnom období , rúžovou farbou .

,, Kde býva ? " vychrlila zo seba ďalšiu otázku , na ktorú jej tentokrát odpovedal Xiumin .

,, Ďakujem ! " s vyslovením tohto slovka sa vydala k starým dverám .

,, Byť tebou nerušil by som ho ! " zakričal na ňu ešte Suho , no jeho vetu úspešne odignorovala a skrz snehovú búrku , ktorá bola túto zimu na každodennom poriadku sa vydala na určenú adresu .

Chcela ho vidieť .
Chcela ho počuť .
Chcela byť pri ňom .

Christmas light  ; p.cy ✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ