piano piano

74 13 0
                                    


Došla na danú adresu a zazvonila na zvonček nachádzajúci sa hneď vedľa kaky zelených dvier vyzdobených zlatistými girlandami a taktiež čečinovým vemcom .

Spoza dverí sa zrazu ozvalo štrnganie kľúčov a o malú chvíľu sa vo dnevárch objavila Chanyeolova hlava .

,, Cyra ? Ako vieš kde bývam ? " prekvapene sa jej opýtal . Neveril , že stála pred jeho dverami.

,, Ja viem všetko , " zasmiala sa a nervózne sa pohúpavala z pät na špičky .

,, Môžem ísť dnu ? Je tu celkom zima . " Vonku bola naozaj veľká zima , no to nebol skutočný dôvod , prečo chcela ísť dnu .

,, Oh , eh , no vlastne ... samozrejme , " povedal , pustil ju dnu a nervózne sa poškrabal na zátylku . Nestáva sa mu často , že k nemu chodia dievčatá . Vlastne k nemu chodievajú len niekedy chalani a ako to povedať , nezastihla ho v tej správnej chvíli a vo vhodnom oblečení.

,, Mimochodom máš pekné trenky a to nežartujem , " uškrnula sa .

,, Prepáč , nemávam ženské návštevy . Skočím sa prezliecť a hneď som tu , " vychrlil zo seba a nechal ju samú v predsieni krémovej farby .

,, Nemáš sa za čo ospravedlňovať . Ja tiež doma chodím len v spodnom prádle a tričku , " pokrčila plecami a posadila sa na čalunenú stoličku.

,, Oh , to som nepotreboval vedieť , " zasmial sa a oprel sa o linku pri čom ju pozoroval .

,, Dáš si čaj ? Kávu ? Vodu ? Pivo ? " opýtal sa jej .

,, Stačí vodu . Vlastne som za tebou prišla lebo som počula , že píšeš a skladáš piesne a taktiež som ťa chcela proste vidieť . Chýbali mi tvoje oči a tvoj hlas , " zasmiala sa . Povedala to tak narovinu a úprimne až tomu nemohol uveriť . Nestávalo sa často , že dievčatá hovorili tak priamo a zbytočne to neobkecávali .

,, A taktiež som chcela aby si mi zaspieval , " povedala keď jej podal pohár s kryštáľovo čistou. tekutinou .

,, Mimochodom ďakujem za vodu , " doplnila sa a usmiala . Mala tak krásny úsmev .

,, Dobre , poď , " zasmial sa a potiahol ju do obývačky , kde stálo pri stene nádherné piáno .

,, Je krásne , " povedala a prstom zatlačila na jednu z mnoha kláves , ktorá následne vydala nádherný čistý tón .

Posadil sa na kreslo v tvare dlhšieho obdĺžnika a potľapkal na miesto vedľa seba .

Prisadla si a on začal hrať na tom nádhernom piáne a spievať .
Spieval tak nádherne a spieval len a len pre ňu .
Pre osobu , do ktorej sa stihol za tak krátku dobu zamilovať .
Vlastne ani nevedel či sa do nej zamiloval a či to je len pobláznenie .

No jedno vedel .
Vedel , že chce spievať len a len pre ňu .

Christmas light  ; p.cy ✔Where stories live. Discover now