Hihetetlen belegondolni abba, hogy ő már fent van a mennyországban.
Én csak nem tudom feldolgozni ezt az egészet. Hihetetlen.
Éppen a vonaton ültem, mikor barátnőm egy cikket küldött. Elolvastam, persze nem nagyon értettem belőle semmit, de megpróbáltam kilogikázni.
Majd kedves barátnőmnek mondtam, hogy addig nem hiszem el ezt az egészet, míg az SM nem add erre egy megerősítő posztot. Nagyon sokáig nem is került ki tőlük egy cikk sem. De, ugyan úgy kétségbe voltam esve, ugyan úgy féltem. Egyre több és több poszt szólt arról, hogy ő már nincs közöttünk.
Ekkor tudtam már, hogy igaz a hír. Szörnyű tragédia. Felfoghatatlan ez az egész.
Még tegnap tök vidáman koncertet tartott, ma meg már fent a felhők felett figyel minket. Úgy hiszem, hogy választ arra nem fogunk kapni, hogy mégis mi történhetett vele, de az én emlékeiben úgy fog szerepelni, mint egy csillag. Egy csillag az égről, mely csodássá tette az életemet. Örökre emlékezni fogok rád.
Te vagy az a csillag aki, 10 évig ragyogott a színpadon, most pedig egy csillag vagy az égen. Egy csillag mely örökké ragyogni fog az én szememben, s a többiek szemében is.
Annyiszor vágytam arra, hogy láthassalak, hogy veled énekeljek, estleg a Love Like Oxygent vagy a Viewot. De sajnos ez már nem fog megtörténni.
Már csak annyit szeretnék mondani, hogy vigyázz magadra odafent, s legyen jobb sorsod ott. Szeretlek nagyon! Hianyzol! Viszlat oppa!
YOU ARE READING
Jonghyun emlékére (Shinee)
FanfictionEgy csillag, aki 10 évig ragyogott a színapdon, most pedig egy csillag az égen.