intikam

25 2 1
                                    

 Pazartesi günü planımıızı devreye soktuk . Emrenin acı çekişini izlemek çok keyifli olacaktı . Eda dediği gibi planı  harfi harfine uyguladı . Emre sabah okula geldi , masaya oturdu beş dakika kadar sonra Eda Emrenin yanına gitti acil bir şey olduğunu söyledi . Emre gidincede bende telefonunu alıp Aylaya aynı zamanda bütün okulla bassettiğim mesajı attım .

 Ondan sonraki gün okulla erken geldim , bütün okul artık benim değilde Emre ' nin dedikodusunu yapıyordu . Emre'nin attığı mesajdan bahsedip gülüyorlardı . Bu olaya o kadar mutlu olmuştum ki , dedikodular kulağıma nini gibi geliyorlardı.Aman ALLAH'HIM hayatımdaki en mutlu günlerden biri bu gün olmalıydı .

   Benden ortalama on beş dakika sonra Eda ' da geldi , endişeliydi yanıma etrafı süzerek oturdu ve kulağıma fısıldadı "Hiç kimse bizim yaptığımız farketmişmi .? "O kadar komik görünüyorduki alay edmeden duramadım ve bende onun kulağına eğilerek fısıdadım "Yok ama istersen casus arkadaşım pembe pantere araştırması söyleyebilirim ." Eda'nın suratı ekşidi , ben onun bu surat halini görünce gülmeden duramadım ve kahkah attım . 

   Eda " sacmalama ben ciddi bir şey söylüyorum " dedi ben ise " Hahaha tamam kimse farketmemiş oldumu ." Eda somurtarak " tamam " dedi . Hemen ardındandan sınıva Emre girdi , belliki hiç bir şeyden haberi yoktu . Sonradan anladı , sınıf onun suratına bakım "Aaaa bakın Ayla'nın aşkı gelmiş HAHAHAHA !!!!! "diye kahkah attığında . 

       Hemen ardından sınıfa Ayla girdi , Emre' ye sarıldı  ince ve sinsi bir sesle " Nasılsın aşkım " dedi . Allah ' hım o sesten ben bile korkmuştum fakat bi okadara zevk aldım . Bütün sınıf buna güldü . Emre 'den sonunda intikamımı almıştım artık bir aya yakın bir süre bu olayı konuşurdu okul ve Emre'nin dedikodusunu yapanların en başında ben yer alacaktım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim Hayatım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin