Hatta birbirimizi arkadaş değilde , kardeş gibi görmeye başlamıştık . Bir süre hakkımda çıkanların unutulması için bekledim fakat unutulmaktan ziyade çığ gibi büyüdü . Okulun maskarası olmuştum , insanlar suratıma gülerken aslında içimdeki intikam ateşini korlandıdıklarını bilmiyorlardı . Sabrım kalmamıştı , şu küçücük olayı bile içimde bir intikam ateşine çevirdilerya tebrik ediyorum onları .
Duygularımı Eda ile paylaştım ve ona yanımda durup durmicağını sordum , Eda duraksadı ve bir süre cevap vermedi . Sonrada gayet ciddi bir şekilde bana " Başımızı belaya sokucaksın , hiç mi yanlış bir şey yapmaktan kork muyorsun .?" Diye sordu , ben ise "Onlar benim gözümün içine bakıp beni küçük düşürdülerya üstelik hiç korkmadan , söyle şimdi ben korki mi .? Bak benim yanımda mısın ? değilmisin bana onu söyle " dedim . Ne kadar hırslıysam , bi o kadarda onun benim yanımda durmasını istiyordum çünki o benim kardeşimdi o yüzden onun cevapını sabırsızlıkla bekliyordum .
Eda ise kafasını yukarı aşağı sallayarak benim yanımda durucağını söylemeye çalışıyordu , hemen ardındanda " Peki sonuna dek senin yanındayın , bu işi yüzümüze bulaştırmayalım . " dedi . O an çok mutlu olmuştum ve sırtımı dayaya bileceğim birini bulmuştum . Artık okula karşı vereceğim intikam savaşında Eda'yda benimle beraberdi .
Eda ' ya beni takip etmesini söyledim , onu temizlik görevlilerinin malzemelerini koydukları odaya götürdüm . Burası gerçekten çok karanlıktı , göz gözü göremeyecek durumdaydı ne kadar karanlık olsada en güvenli yerde burasıydı . Eda ' ya planımı anlattım , planım aynen şöyleydi " Önce Emre'den başlicaz , pazartesi okul nöbetcisi Emre . Planın birinci aşamasında sen devreye giriyorsun, o sırasında otururken onun yanına gidip acil bir durum olduğunu söyliceksi o peşinden geldiğinde onu bir süre oyalaman gerekiyor . Emre görünürden kayboluncda ben çantasının yanına gidicem ve içinden cep telefonunu alıcam . Cep telefonundanda okulun en çirkin kızına yani Ayla ' ya mesaj atıcam mesajda aynen şöyle yazıcak " Ayla ben seni ilk gördüğüm andan beri seviyoum ve seveceğimde " tabi bu mesajı aylaya attıkatan hemen sonrada rehperindeki herkeze atıcam . Emre ' de bütün okula rezil olucak "
Eda planımı duyunca dediklerimi harfi harfine yapacağını söyledi . Emre'ye bana yaptıklarını ödedicem . o da benim durumuma düşücek .Artık kalbimde onu karşı bir damla dahi sevgi zehresi kalmadı . Oda rezil olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hayatım!
Fiksi Remaja1. BÖLÜM Annesini ve babasını ne kadar sevse de , onu anlamadıkları ve rezil etmelerin den şikayetçidir . Suçu sadece sevmek olan Ceren'in yaptığı hatalardan dolayı hayatı değişir .