Su'nun ağzından
Sabah çok sevdiğim (!) alarm sesi ile değil yüzümdeki ıslaklıkla uyandım BİR DAKİKA BU NE ISLAKLIĞI elimle yüzümün etrafını yokladığımda elime yumuşak ve hareket eden bi şey geldi panikle gözlerimi açtığımda karşımda Kedicik duruyordu komidinin üstündeki saate baktığımda 6:30'u gösteriyordu ve birden alarm çalmaya başladı ben neden bu saatte alarm kurdum diye düşünürken aklıma dank etti bugün okulların ilk günü hemen yataktan atladım daha doğrusu atlayamadım ayağım yorgana takıldı ve Kedicikle beraber yeri boyladım.Kediciğe baktığımda birşeyi yoktu hemen banyodaki rutin işlerimi (🚽💩) hallettim ve dolabımın karşısına geçtim ilk günden dikkat çekmek istemediğim için (Bu güzellikle nasıl dikkat çekmiyceksem) sade ve rahat birşeyler giydim eyeliner ve ruj sürdüm zaten fazla makyaj yapmayı sevmezdim.Su'nun Kombini ⬆️
Saate baktığımda 1 saat kalmıştı bende daha fazla zaman kaybetmeden aşağıya indim annemle babam kahvaltı için beni bekliyorlardı.
-Ooooooo fıstık gibi olmuşsun ama ben kıskanırım kızım diyip dudaklarını büzdü babam onun bu haline kahkaha atıp yanaklarından öptüm.
-Bana yok mu? diye sahte bir kırgınlıkla sitem etti annem onada gülüp yanaklarından öptüm.Birkaç lokma yemek yedikten sonra annem ile babamı öpüp ayağa kalktım.
-Kızım okulunun adı EREZ Kolej'i yeni arabanın anahtarı askılıkta deyip göz kırptı.
-Yaaaaa baba çok teşekkür ederi deyip hızla askılığa doğru koştum.Askılıktaki anahtarı alıp hızlıca dışarıya çıktım düğmeye bastığımda ilerideki arabadan ses çıktı,ses çıkaran arabaya baktığımda şok geçirdim hayallerimin arabası şuan tam karşımda şuan gözlerimden kalpli emojilerin çıktığından eminim gözlerimi açıp tekrar kapadım hala burda duruyordu şuan önümde Bugatti varrrrr.Su'nun Arabası ⬆️
Hemen arabaya binip navigasyonu açtım.Bu arada Amerika'da Zeynep'le beraber sürekli araba yarışlarına katılırdık ikimizin ortak sevdiği şeylerde biri hızdır.Yolda son sürat ilerlerken yanıma siyah bir araba yanaştı arabası benimki gibi siyah camlıydı bir de bana yarış işareti yaptı ben de korna çalarak onu onayladım. Sürekli o beni geçiyor ben onu geçiyordum ileride EREZ Kolej'i yazısını görünce o tarafa doğru selektör yaktım farkettimki siyah arabada koleje doğru selektör yaktı ve işaret verdi bende tekrar korna ile onayladım ve gaza bastım bir o bir ben derken okula aynı anda giriş yaptık hız kesmeden arabayı park ettim.Arabanın kapısını açtığımda siyah arabanında kapısı açıldı tabi bu sırada yarış yüzünden çıkan seslerden herkesin gözü burdaydı.Arabadan indiğimde gördüğüm yüz ile gözlerim ile ağzım aynı oranda açıldı karşımda Can vardı (Doruk olucak sandınız dimi jcjdndjajnajejejejjw)Bu arada Can benim Türkiyedeki 17 yıllık sırdaşım,can dostumDu ama beni bir S........k'e tercih etti o günden beri onunla konuşmuyorum.
-Ooooooooo Can bey sizdemi burdasınız Selin hanım yok mu? Diye alayla konuştum.
-Suuuuuuuu seni görmeyeli çok değişmişsin ve Selin konusuna gelmişken sen hak sözünü tamamlamadan ona doğru;
-KESSS SESİNİİİİİİ diye kükredim bahçedeki herkes işi gücü bırakmış bizi izliyordu ve Can'a korku dolu gözlerle bakıyorlardı sanırım okuldakiler Can'dan korkuyorlardı.
-Ben sana daha en başından bu kızın Nasıl biri olduğunu söyledim sen ise 2 günlük bir kız için 18 seneni bıraktın ve ben o gün seni tamamen sildim.dedim ve arkamdan SUUUUUU ÖZÜR DİLERİMMMMMMM diye bağırmasını umursamadım tam o sırada karşı bankta bana anlayışlı gözlerle bakan Kıvırcığımı gördüm ve ona doğru koştum o da bunu bekliyormuş gibi bana doğru koştu hemen ona sımsıkı sarıldım.
-Seni çok özledim kıvırcığım.
-Bende seni Maviş, bana bahsettiğin Can o mu?deyince başımla onayladım tam o sırada çardakta bir kişinin daha olduğunu farkettim yüzüne bakınca Zeynep'in anlattığı Bora'ya benziyordu.
-Kıvırcık bahsettiğin Bora çardaktaki çocuk mu? Diye sorunca başıyla onayladı ve elimden tutup çardağa doğru ilerletti.Çocuk beni süzüp:
- Demek Zeynep'in öve öve bitiremediği Su sensin ben Bora .deyip samimice gülümsedi.Bende ona samimice gülümseyip Zeynep'in yanına oturdum konu konuyu açarken çok eğleniyorduk ta ki tanıdık o sese kadar.Sese dönünce şok oldum o da en az benim kadar şaşkın görünüyordu ama çabuk toparlanıp eski haline döndü ve her zamanki ukala hali ile:
-Ufaklıkkkkkk?dedi ve kahkaha attı okuldakilere(kızıl saçlı iki kız hariç çünkü onlar bana kıskançlık ve sinirle bakıyordu )ve Zeynep'e baktığımda Çocuğa şok olmuş gözlerle bakıyorlardı.
-Ööküz heherif???? Diye şaşkınlıkla sordum şaşkınca sorduğum soruya daha da kahkaha attı bu anı Zeynep'in abi anlattığın kız Su mu?demesi bozdu.
-Abi mi?
-Su mu ? Diye aynı anda bağırdık.Zeynep bu halimize kahkaha attı ve dediki:
-Abi bu size anlattığım Su, Su buda sana anlattığım abim.
-Neyse bu kadar konuşmak yeter sınıflara geçelim artık. Dedi Bora bizde kafamızla onayladık.Okula doğru önde Doruk ve Bora arkada ben ve Zeynep olarak gidiyorduk taki Kızıl boya küpü BANA çelme takmaya ÇALIŞANA kadar tabi ben bu numarayı yermiyim? YEMEM! Çelme takmaya çalıştığı ayağını ezip kulağına;
-Eğer bir derdin varsa İlkOkul çocuğu yöntemleriyle değil direk yüzüme söyle tamam mı ? Diye fısıldadım.Cevap vermeyince ayağını dahada ezdim ve TAMAM MI DEDİM SANA diye kükredim korkarak :
-Tttommom ayoğomo borok conım acoyor dedi bende ayağını son kez ezip bıraktım.
Zeynep dışında herkes bana şok içinde bakıyordu Zeynep bu tür şeylere gelemediğimi bildiği için omuz silkmekle yetiniyordu.Onların yanına gidip :
-Haydi ne bekliyoruz daha sınıfımızı öğrenicez dedim ve Zeynep'in koluna girdim.
Doruk'un Ağzından
Okulda ufaklığı görünce çok şaşırdım ama hemen toparlandım o yanımdayken sürekli Mutlu oluyorum ama neden? Bu işler bana ters biraz daha konuştuktan sonra okula doğru ilerlemeye başladık o sırada Didem ve Ceyda bize sinirle bakıyordu biraz daha ilerlediğimizde TAMAM MI DEDİM SANA diye külremeyi andıran bir ses işittik arkama döndüğümde şok geçirdim Su Didem'in ayağına basıyor ve ona bağırıyordu.Tam onlara doğru gidecekken Zeynep bırak ne yaparsa yapsın Su haksız yere birine bu şekilde bağırmaz dedi ve omuz silkti bu sırada Su geldi haydi ne bekliyoruz sınıfımızı öğrenelim dedi ve Zeynep'in koluna girdi.
Müdüre sınıfları sorduğumuzda kızların 15 A bizim 16 B olduğumuzu söylediler.Kızları sınıfa bırakıp kendi sınıfımıza çıktık kendi sırama baktığımda Didem'i gördüm hemen yanına gidip kolundan tuttuğum gibi başka sıraya götürdüm.
-Yooo aşkom nopoyorson ? Iyyyy Bir de ağzını büzerek konuşunca tatlı olduğunu sanıyor aksine İguana yavrusuna benziyordu suratını buruşturup.
-Biz ayrıldık Bir daha seni yakınımda görürsem kötü olur.
-Bogon okolo golon sortoklor yozondon mo bono boylo davronuyorsun? Biri şu kıza burada ondan başka sürtük olmadığını anlatabilir mi?
-Hayır,Didem onlar sürtük değil burda senden başka sürtük göremiyorum sen benim gibi birini aldatarak en büyük sürtük oldun şimdi s*ktir git burdan!!!!
Tam ağzını açmış konuşucakken:
-Sakın Tek Kelime Dahi Etme zaten senden ayrılmayı düşünüyordum sayende bu daha kolay oldu dedim ve göz kırptım.Sinirden renkten renge girdi ve sınıftan çıktı.
-Doruk siz Su ile nerden tanışıyorsunuz? Su'nun ismini duyunca tüm sinirim uçup gitti daha önce hiç böyle şeyler hissetmemiştim ama şimdilik bu hislere bir anlam yüklemek için erken daha fazla Bora'yı bekletmeden ona tüm olayları anlattım şuan bildiğiniz anırıyor buna sinirlenmem gerekirken bende kahkaha atıyordum bu UFAKLIK beni değiştirmeye başladı buna bir son vermeliyim en azından hislerime bir anlam verene kadar.Biz konuşurken zil çaldı o sırada içeriye Can girdi offffff bu çocuğu sevmiyorum sürekli bana kafa tutuyor ama şuan çok üzgün duruyor bana değil laf sokmak bakmadı bile Hayıdır İnşallah?
-Oooooooo Can Bey selam vermek yok mu?
-Git işine Doruk,rahat bırakın beni.Onu böyle görmeye alışık olmadığım için tuhaf geldi sonunda hoca derse girdi...
Su'nun Ağzından
Zeynep'le arka sıraların birinde oturmuş konuşuyoruz şimdiye kadar üç tane kız ve 2 erkek ile tanıştık Çünkü diğerleri ya çok Çapkındı ya da eksik etekli boya küpleriydi
Öğrendiklerime göre Bora,Can,Dorukve kızıl şeytanlar bu okulun popüleri ve korkulan kişileriymiş ,çoğu kişi Can'a bağırdığım,Bora ile konuştuğum,Doruk ile kahkaha attığım ve Baş Kızıl şeytana bulaştığım için benimle arkadaş olmak istediler ama ben reddettim Zeynep bana yeter bu arada Amerika'da ki iki sene boyunca sadece yeteneklerimizi geliştirmedik okul konularını da işledik yani şuan 15.sınıfız ama tüm konuları biliyoruz bu yüzden Zeynep'le beraber sınıf atlama sınavına gireceğiz.Hoca derse girdiğinde:
-Sınıfımızda yeni kişiler görüyorum kendinizi tanıtın kızlar.
-Ben Su Erdem, 20 yaşındayım ,2 senedir fotoğrafçılık üzerine Amerika'da eğitim görüyordum ve çoğunuzun bildiği üzere instagram fenomeniyiz,hız tutkunuyum deyip oturdum.
Sınıftaki erkekler bilmez miyiz,tabiki biliyoruz vs. Diyor ve hayranlıkla bakıyorlardı kızlar ise her an üstüme atlayacakmış gibiydi.
-Ben Zeynep Erez,20yaşındayım,2 senedir mimarlık üzerine Amerika'da eğitim görüyordum ve çoğunuzun bildiği üzere Su ile instagram fenomeniyiz,hız tutkunuyum dedi ve oturdu oda sınıftan aynı tepkiyi aldı.
-Okulumuza hoş geldiniz kızlar dedi ve derse başladı.
Zeynep ile beraber kantinde otururken kapıdan Kızıl şeytanlar girdi ve bizim masamıza ellerini koyup.
-Kolkon bordon!!!!! dediler. Aynı anda konuşunca havalı olmadıklarını sadece kulağımızı kanattıklarını biri şunlara anlatsın lütfen.
-Niye Tapulu malın mı Kızıl şeytan ?diye sinirle konuştu Zeynep.
-Bono bok sortok boroso bonom sevgolomon okolo ayogono Donk al dedi. Tam ağzımı açıcakken yanımıza Bora ve Doruk geldi.
-N'oluyor kızlar diye sordu Bora tabi Ceyda cadısı kendi üstüne alındı .
-Bo sortoklor bozom mosomozo otoroyor Bora.
-Evot,Aşkom bonlor bozom mosomozo otoroyor.dedi Baş Kızıl şeytan.
-LANNNNNN SENNN KİMSİN BENİM SIRAMDAN KARDEŞİMİ VE ARKADAŞIMI KALDIRIYORSUN BURDAN S*ktir GİT DİDEM diye kükredi az daha altıma edecektim.
-Ama aşkom. Ay bide ağzını yaya yaya konuşuyor çok gıcık oldum bu kıza
-DEFOLLLL!!!! Didem'ler kızarıp morardıktan sonra kıvırta kıvırta gittiler arkalarından Zeynep'le aynı anda yüzümüzü buruşturduk bunu gören Doruk tebessüm etti Bora ise kahkahalarla gülüyordu konu konuyu açarken Bora birden bundan sonra dünya ahiret bacımsın dedi tabi ben Bacı lafı üzerine tutamadığım kahkahalarımı serbest bıraktım Zeynep'te benimle beraber kahkaha atıyordu.
-Eeeeeee Su bize kendinden ve ailenden bahset dedi Bora.Doruk ta merakla bizi dinliyordu.
-Fotoğrafçılık üzerine eğitim aldım,instagram fenomeniyim aynı zamanda hız tutkunuyumdur,Annemin adı Aysel moda evleri var babamın adı Emir Zeynep'lerin holdinginde mühendis.dedim.Sohpetin başından beri sessiz olan Doruk sonunda konuştu: -Emir abi senin baban mı?
-Evet,bende sizin holdinginizde çalıştığını yeni öğrendim.
Tam o sırada kantinin kapısı açıldı gelen......................................(Şaka şaka bitmedi kdjdhdnjsjsmsjdjsjjsjjcjjcj)
Doruk'un Ağzından
Kantinin kapısı açıldı içeriye Can girdi bugün onda birhaller var gibi ciddi anlamda çok üzgün duruyor etrafına bakındı sanki birini arıyor gibi tam o sırada gözleri ışıldadı ilk kez samimi gülümsediğini gördüm baktığı yere bakınca istemsizce çenem kasıldı Su'ya bakıyordu bir saniye LAN BU BURAYA GELİYOR neden Su'ya bakmasına bu kadar sinir oldum ki ?!
-Su konuşabilir miyiz? Bu çocuk Su'yu nerden tanıyor asıl soru Su neden görmezden geliyor.
-Su yapma böyle yaptım bir hata. Sesi gerçekten üzgün çıkıyordu .
-Can gidermisin? Oha LAN ne dönüyor burda bu kızın gözleri neden doldu.
-Köpek gibi pişmanım lütfen Su konuşalım.
-Tamam. Dedi ve Can'la birlikte kantinden çıktı Sesi çok kısık ve kırgın çıkmıştı
-Zeynep Can ile Su nerden tanışıyor?diye merakla sordum.
-Birşey söyleyemem abi ileride belki Su size anlatır Dedi ve kantinden çıktı.
-Kanka ne oluyor ? Ben bir bok anlamadım bizim Can ile Su ne ayak kafam çok karıştı.
-Benimde kardeşim benimde.
Can'nın Ağzından (süprizzzzzzz🎉🎉🎉🎉🎉)
Ben harbiden aptalım Meleğimi evet ona hep böyle seslenirDİM dim diyorum çünkü o benim çocukluk ve gençlik aşkımdı 18 yaşımıza kadar aramızda kavga dahi olmazdı Selin ile tanışana kadar gözüm Selin'den başkasını görmez oldu resmen Selin benim beynimi yıkamıştı.
Su Selin'e S.......k dediğinde ona tokat atmış ve beni o kızdan kıskandığını söylemiştim ama daha sonra yaptığımı farketmiş pişman olmuştum ama iş işten geçmişti bende arkasından bakmakla yetinmiştim Selin'in yanına gitmiştim bana arkası dönüktü geldiğimi fark etmemişti ve telefonla konuşuyordu.
-Ya aşkom bon sono çok ozlodom botmodomo bo iddo.İşte o an anladım benim sevdiğim kız konuşmasına kadar sahteymiş bir iddia uğruna ilk aşkım,sırdaşım,18 yılımı
Bir gereksiz yüzünden kırmış,incitmiş,suçlamış hatta canını yakmıştım ona kendimi affettirmek için evine gittiğimde çok geç kalmıştım eğer Selin'e gitmek yerine peşinden gitseydim Amerika'ya gitmiş olmayacaktı o günden sonra ona ulaşmayı çok denedim ama instagram hesabı dışında herşeyini değiştirmişti ve o gün anladım ki son pişmanlık fayda etmez o gün ilk kez bir kadına vurmuş ve bir kadına kırılmış ve bir kadın için ağlamıştım bu gün yarış yaptığım arabadan o indiğinde çok sevinmiştim ama o ise bana önce şaşkın sonra ise boş gözlerle bakmıştı bana nekadar bağırsa yeridir.Onu kantinden dışarıya çıkardım ve okulun arka bahçesine çıkardım bana yine boş gözlerle bakması beni bitiriyordu.
-Su çok pişmanım yemin ederim köpek gibi pişmanım geceleri uyuyamıyorum Su sana ulaşmaya o kadar çalıştım Su lütfen yalvarırım bana boş gözlerle bakma cümlemi hıçkırığım kesti Su'ya baktığımda o da hıçkırarak ağlıyordu dayanamayıp gözyaşlarını sildim kafasını kaldırıp gözlerimin içine baktı işte o an gözleri boş bakmıyordu şefkat ve özlemle bakıyordu sonra birden bana sarılıp daha fazla ağlamaya başladı.Can ve Su'nun sarılma şekilleri ⬆️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK FOTOĞRAFIM
Teen FictionKardeşi dışında kızları önemsemeyen DORUK Çocukluk Aşkı ve sırdaşına yaptığı şey yüzünden pişmanlık ve vicdan azabıyla yanıp tutuşan CAN Instagram fenomeni asi kızımız SU Birbirlerine olan aşklarını karşılıksız sanan BORA VE ZEYNEP ve her kitapta ol...