BÖLÜM 4

101 8 3
                                    

Can ile barışmamın üzerinden bir gün geçti. Zeynep'e olanları anlattığımda çok sevindi.Bugün Can ile okulu ekip gezicektik yanımda Kedicik'ide alıcaktım Annem ve babam 1 haftalık yurtdışı tatilinde olduğundan evde tektim hemen kahvaltı yapıp Kedicikle beraber arabaya bindim Can'la buluşucağımız Avm'ye gelince Kedicik ile beraber arabdan indim,Kedicik ettafa meraklı gözlerle bakıyordu,biraz ilerleyince Can'ın bir kızla sarıldığı gördü ellerim istemsizce yumruk oldu.Yanlarına gidince Can hemen kızdan ayrıldı kızın suratına bakınca bu kızın Selin olduğunu farkettim.
-Senin burda ne işin var Selin?
-Sevgilimin yanına gelmek için sana mı sorucam?
-Ne sevgilisi sana inanamıyorum Can biz seninle bu kız yüzünden kavga etmiş ve yeni barışmışken bunu nasıl yaparsın dedim Can ise hiç birşey demiyordu bende hızla arabama binip eve sürdüm.Kedicik'e yemeğini verip kendimi yatağıma attım.
Can'ın Ağzından
AVM'de Su'yu beklerken Selin'i gördüm bana doğru geldi ve Seni çok özledim deyip sarıldı.Bu kızın konuşması mı düzeldi acaba ne olmuş?Tam o sırada Su geldi Selin sevgili olduğumuzu söyledi ben ise hala olayın şokundan tek kelime edemiyorum Su gidince Selin kahkaha attı ve dediki:
-Su ilo baroştoğono bolmoyordom şimdodo aronoz tekror bozoldo.
Ne yani herşey bir oyunmuydu, hiç değişmemişmiydi,Su'ya tek kelime etmedim daha doğrusu edemedim artık inkar bile edemem inanmaz neden ordayken tek kelime etmedin der. Elimle saçlarımı karıştırıp derin bir offf çektim ve arabamı eve sürdüm.
Zeynep'in Ağzından
Su ile Can'ın barışmasına çok sevindim.Abim sürekli onlar hakkında ağzımı yokluyor ama Su nasıl benim hakkımdaki şeyleri kimseye söylemiyorsa bende kimseye söylemiyorum.
-Zeynep Su neden okula gelmedi?diye sordu Bora
-Bilmem deyip omuz silktim.
-Arasana belki başına birşey gelmiştir.dedi abim hayırdır İnşallah ilk kez bizden başka birini düşünüyor neyse yakında çıkar kokusu...
Mavişim 💓💞 Aranıyor...
birkaç çalıştan sonra telefonu uykulu sesi ile açtı.
-Alooooo derken bile esniyordu.
-Alo Maviş sen hale uyuyormusun neden okula gelmedin birşey mi oldu diye telaşla sorduğumda karşı taraftan mutsuz ve kırgın sesi geldi ben hemen kaşlarımı çatıp abimlerin olduğu yerden uzaklaştım.
-Kıvırcı çok kötüyüm kafa dağıtmaya ihtiyacım var,annemler yurtdışındalar akşam kafa dağıtalım mı? sana ihtiyacım var dedi bende hemen Tamam canım eşyalarımı evden alıp yanına gelirim dedim ve telefonu kapattım.Abimlerin yanına gittim.
-Ne olmuş diye sordular bende kızsal meseleler diye ağzımda birşeyler geveledim.
-Abiiiiiiii Su'yun kafa dağıtmaya ihtiyacı var bizim bara gidicez zaten orda bize birşey yapamazlar hem biz kendimizi koruyabiliriz. deyip yavru köpek bakışı attım hemen yumuşadı bunu yapmama hiç dayanamaz.
-Tamam ama eve geç gelme.
-Tamam abi,bizim hazırlanmamız gerekli beni önce bizim eve ordan Su'nun evine bırakırmısın.
-Tamam fıstık dedi.
Evden eşyalarımı alıp çıktım abim Su'nun evini sorduğunda Su'nun bana ev adresini attığı mesaji gösterdim.Su'nun evinin önüne geldiğimizde Abimin yanağından öpüp arabadan indim.Su'nun evinin kapısını çalınca,kapı saçı başı dağılmış kucağın da Kedi olan bir Su tarafından açıldı hemen ona sarıldım.
-Maviş ne oldu sana ve bu kedi de nerden geldi? diye şaşkınca sorunca anlatmaya başladı Kedicik'ten Can'ın yaptığına kadar en sonunda anlatması bitince saat 7 olmuştu.
-Hadi hazırlanalım Maviş.
-Nereye gidicem ben bu halde Kıvırcık?diye sordu.
-Tabiki Bara gidicez boşver Can'ı o kaybeder.dedim.
-Tamammmmmm dedi ve benide kolumdan tutup odası olduğunu düşündüm odaya götürdü.Odası çok güzeldi beni bir kapıya götürdü içerisi harikaydı.

Odası çok güzeldi beni bir kapıya götürdü içerisi harikaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İLK FOTOĞRAFIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin